נגע באיברו וניסה להניא אותו מלהתלונן: החשד נגד המורה מאשקלון

ביהמ"ש התיר לפרסום את שמו של דרור לוי בן ה-60, כאשר בידי המשטרה הקלטה בינו לבין התלמיד בה הוא נשמע כשהוא מזמין את התלמיד לשוב אליו ומודה כי נגע באיבר מינו "ללא כוונה"

זמן צפייה: 00:19

בית המשפט באשקלון התיר הערב (שלישי) לפרסום שמו של דרור לוי, מורה בבית הספר אמית טכנולוגי באשקלון שנעצר אמש בחשד לביצוע עבירות של מעשה מגונה בקטין מעל 14 וניצול יחסי מרות. לוי בן ה-60, תושב מרכז שפירא, המלמד בבית הספר במגמת המלונאות, חשוד כי נגע באיבריו האינטימיים של התלמיד בן ה-15 ואף ניסה להניא אותו מהגשת תלונה.

במהלך הדיון בהארכת מעצרו של לוי התברר כי בידי המשטרה שיחה מוקלטת בינו לבין התלמיד, בה נשמע המורה כשהוא מבקש מהתלמיד לדעת אם שיתף עם מישהו בחוויויתיו עם המורה: "אם יגידו למה הלכת, מה תגיד?". בהמשך השיחה, לוי הזמין שוב את התלמיד לביתו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בנט לאחר תפיסת האמל"ח במגזר הערבי: "בנו כאן מצבור נשק מהגדולים במזרח התיכון"

הורוביץ על ההקלות: "אנחנו לא מכריזים על מסיבת סיום"

בשל מלחמת האזרחים: המדינה תזרז העלאת אלפי אזרחים מאתיופיה

לפי ההקלטה, לוי אמר בשיחה עם תלמידו בן ה-15 כי הוא אוהב אותו ואישר כי נגע באיבר מינו, אך "ללא כוונה". בחקירתו במשטרה הסביר המורה לוי כי נתן לתלמיד "מכה בטוסיק" וכי דחף אותו "מהטוסיק".

סנגורו של החשוד, עו''ד מיכה גבאי אמר בתגובה: "החקירה בראשיתה שאין כל ספק שבמהרה ייסתבר שלא דבק רבב בהתנהגות מרשי, חיבוק וחמימות מצד המורים כלפי התלמידים בבית הספר המדובר הינה מסמלי בית הספר, אין במעשה מרשי משום עבירה ובוודאי לא עבירה בעלת קונוטציה מינית".