"ניצל רצונן לדגמן": גבר נעצר בחשד לעבירות מין בעשרות קטינות

המשטרה עצרה אדם החשוד שיצר קשר ברשתות החברתיות עם בנות 17-13 שרצו להתפרסם, וקבע להיפגש איתן לצורך צילומים. על פי החשד, במהלך הפגישות תיעד הגבר את הנערות במצלמות נסתרות שהתקין במקום

 ילדה
ילדה | צילום: Getty Images

המשטרה עצרה אתמול (רביעי) אדם החשוד שביצע שורה ארוכה של עבירות מין בעשרות קטינות, בגילי 17-13, לרבות פגיעה בפרטיות באמצעות צילום, ושימוש בגופו של קטין לפרסום תועבה. בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום את מעצרו בארבעה ימים.

על פי החשד, החשוד היה מפרסם הודעות ברשתות החברתיות תחת שמות בדויים וכך היה יוצר קשר עם קטינות. לאחר שביסס את הקשר עימן, תוך ניצול רצונן התמים לדגמן ולהתפרסם, ביקש מהן להגיע למקום מפגש לצורך צילומים. ככל הנראה, החשוד תיעד את הקטינות במצלמות נסתרות שהתקין במקום.

פדופיל וילדה
פדופיל וילדה | צילום: חדשות עשר

החשוד פעל במשך תקופה באופן עקבי ושיטתי, פיתח שיטות פעולה כדי להונות את הקטינות במטרה לגרום להן לשתף פעולה, וללא ידיעתן ביצע בהן עבירות מין.

החקירה בוצעה על ידי יחידה 105 בלהב 433, אשר פועלת להגנה על ילדים ונוער באינטרנט, והייתה בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה ובתיאום עם גורמי הרווחה. החקירה הייתה מורכבת, והיא התנהלה בצורה סמויה במשך מספר חודשים, במהלכה הופעלו אמצעים טכנולוגיים ואמצעים נוספים.