"דקר אותה בכל חלקי גופה": בן 33 מואשם בניסיון רצח אשתו 

על פי כתב האישום שהגישה הפרקליטות נגד תושב המרכז, הגבר היכה את אשתו כששכבה במיטתה, הטיח את ראשה בברז עד שנשבר וקפץ מהמרפסת לאחר שדקר אותה. "לא הפסיק למרות תחנוניה"

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: fotolia

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד תושב המרכז בן 33, בגין ניסיון רצח אשתו וחבלה בנסיבות מחמירות. זאת, לאחר שלפני כחודש הוא דקר אותה ופצע אותה קשה – ואז קפץ מהמרפסת.

"לאחר שאכלו יחד, הגבר החליט להמית את אשתו ששכבה באותה העת לידו במיטה ועיינה במגזין", נכתב בכתב האישום. "הוא בעט בה והפיל אותה מהמיטה, החל להכות אותה באמצעות אגרופיו בפניה ובראשה ובהמשך, אף נטל מנורת שולחן והחל באמצעותה להכות בחוזקה בראשה - עד שגרם לה חבלות רבות".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

פתח וחמאס בהצהרה משותפת: "מציגים עמדה אחת נגד הסיפוח"

מגפת הקורונה: 966 ישראלים אובחנו אתמול; מספר המתים עלה ל-324

מחאת העובדות הסוציאליות: צומת עזריאלי בתל אביב נחסם לתנועה

אזיקים
אזיקים | צילום: רויטרס

"הבעל לא חדל ממעשיו על אף תחנוניה של אשתו, ובהמשך החל להטיח את ראשה בחוזקה בקירות חדר השינה", נכתב. עוד עולה מכתב האישום, כי בשלב מסוים האישה הצליחה להימלט ונעלה עצמה בחדר האמבטיה. בשלב זה, נטל בן ה-33 סכין לחיתוך לחם ופרץ את הדלת. הוא קרה שאשתו מנסה לשתות מהברז – והטיח את ראשה בברז עד שנשבר.

האישה התחננה לבעלה שלא יפגע בה באמצעות הסכין, והוא בתגובה הורה לה לחתוך את גופו. לאחר שסירבה, כך לפי כתב האישום, דקר אותה בגבה והיא איבדה את הכרתה.

"גם לאחר שאיבדה את הכרתה הוא המשיך לדקור אותה בכל חלקי גופה, פעם אחר פעם", נכתב בכתב האישום. "בשלב מסוים, נטל סכין נוספת מהמטבח, חתך את עצמו, וקפץ מהמרפסת".

עו"ד יעל זליג מהפרקליטות, שהגישה את כתב האישום, מסרה כי "הבעל נהג באלימות אכזרית תוך שימוש בסכין כלפי אשתו וסיכן סכנה ממשית את חייה. לאחר שסיים את מעשיו הוא נטש אותה בדירה נעולה ושותתת בדם מבלי שידע אם היא נותרה בחיים".