חשש במשטרה: אפשרות לחידוש קרב הדמים בין ארגוני הפשע בדרום

ברקע שחרורו של העבריין שלום דומרני מהכלא לאחר שהורשע בין היתר בשני ניסיונות רצח ואספקת אמצעי לחימה, וכ-3 חודשים לאחר שחרור של בני שלמה - במשטרה נערכים לקרבות שליטה בין השניים

זמן צפייה: 00:23

ברקע שחרורו היום (שני) של העבריין הבכיר שלום דומרני לאחר שריצה שש שנים וחצי בכלא גלבוע בגין שני ניסיונות רצח, אספקת אמצעי לחימה וקשירת קשר לביצוע פשע, וכעבור כשלושה חודשים מאז שוחרר לחופשי אויבו העבריין בני שלמה - במשטרה נערכים לאפשרות חידוש קרב הדמים בין שני ארגוני הפשע היריבים.

כזכור, העבריין הבכיר מהדרום נעצר פרשת "בלוק חוסם", במסגרתה נעצרו והוגשו כתבי אישום נגד עשרות עבריינים. כאמור, דומרני הנחה באופן אישי לבצע שני מעשי רצח באנשי הארגון של בני שלמה, אך עבריין שהפך לעד המדינה סיפק את הראיות למשטרה לפיהם שני העבריינים היו "מטרות" של דומרני.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

חברי מרצ נפגשו עם אבו מאזן: "נמנע פגיעה בפתרון שתי המדינות"

קבינט הקורונה החליט: חובת סריקות התו הירוק בעסקים מיום שלישי

המיליארדר טדי שגיא ניצל מניסיון התנקשות בקפריסין

בני שלמה, ראש ארגון פשע בדרום שנעצר בחשד לעבירות של סחיטה ואיומים
בני שלמה, ראש ארגון פשע בדרום שנעצר בחשד לעבירות של סחיטה ואיומים | צילום: דוד לוי

בתוך כך, בחודש אוגוסט האחרון ושבוע לאחר שחרוררו של העבריין מהכלא, הוגש כתב אישום נגד שלמה, אשתו חן ושותפו גילי שאלתיאל, בגין עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, רישום כוזב במסמכי תאגיד והלבנת הון בהיקף של כ-8 מיליון שקלים.

על פי כתב האישום, קיבל שלמה ארבעה מגרשים מרשות מקרקעי ישראל במושב חלץ שהיו פטורים ממכרז, בזמן שרשם אותם על שמם אנשי קש בתור בעלים, לגביהם דיווח דיווחים כוזבים לרשות מיסוי מקרקעין.

שמו של שלמה עלה לפני כן בחודש אפריל האחרון, כאשר ארנון בושרי, המזוהה עם ארגון הפשע של שלמה, נרצח בפתח ביתו שבנתיבות, זאת לאחר ששני חשודים שהתחפשו לשוטרים ירו בו למוות. גורמים במשטרה העריכו כי מעשה הרצח הוא חלק מקרב שליטה בין ארגון הפשיעה של שלום דומרני לזה של שלמה.