שלוש תקריות ירי בצפון במהלך הלילה: שני הרוגים ופצוע קשה

גבר כבן 40 וצעיר בן 23 נורו למוות בפרדס חנה ובשפרעם. באירוע אחר נפצע קשה תושב טורעאן מירי לרכבו. המשטרה פתחה בחקירה בשלושת המקרים ועורכת סריקות בניסיון לאתר את החשודים בירי

זמן צפייה: 00:45

שלוש תקריות ירי בצפון בתוך שעות: סעיד חוג'יראת, תושב שפרעם בן 23 נורה למוות הלילה (שישי) בסמוך לתחנת הדלק "סטאר" שבעיר הצפונית. הוא נפצע באורח אנוש ולאחר מאמצי החייאה נקבע מותו ע"י גורמי רפואה. נבדק חשד שהרקע לאירוע הוא סכסוך בתוך המשפחה.

במקביל, דוד דודו בוקל, תושב פרדס חנה כבן 40 נורה למוות ברחוב הראל בסמוך לביתו. מפרטים ראשונים עולה כי בעבר נורו קרובי משפחתו והלילה הוא היה היעד. נבדק החשד כי מדובר בסכסוכים בעולם הפשע.

באירוע אחר, תושב הכפר טורעאן כבן 30 נפצע קשה כתוצאה מירי לעבר רכבו. הוא נפגע בפלג גופו העליון ופונה לבית החולים פוריה שבטבריה ומשם לבית החולים רמב"ם שבחיפה.

כתבות נוספות בחדשות 13:

חשד לרצח בצפון: צעיר בן 25 נורה למוות בגליל המערבי

חשד לרצח בטייבה: גבר בן 55 נורה למוות לאחר שיצא מתפילה במסגד

פוענח רצח אם לחמישה בפתח ביתה ברמלה

סעיד חוג'יראת, בן 23, שנורה למוות בשפרעם
סעיד חוג'יראת, בן 23, שנורה למוות בשפרעם

צוות מד"א שהגיע לזירת הירי בפרדס חנה העניק לגבר טיפול רפואי וביצע בו פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו. פרמדיק מד"א דוד שוסמן שנכח בזירה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 40 שוכב מחוסר הכרה עם פצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל הוא היה ללא סימני חיים ובסופן לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

חוקרי המשטרה בזירה שבה נורה למוות תושב שפרעם בן 23
חוקרי המשטרה בזירה שבה נורה למוות תושב שפרעם בן 23 | צילום: דוברות המשטרה
תושב פרדס חנה כבן 40 נורה למוות בדירה בעיר
תושב פרדס חנה כבן 40 נורה למוות בדירה בעיר | צילום: משטרת פרדס חנה

מפרטים ראשונים על האירוע בשפרעם עולה כי במהלך נסיעתו של הצעיר בוצע לעברו ירי שממנו הוא נפגע. המשטרה פתחה בחקירה, כוחות גדולים ובהם מעבדת זיהוי פלילי וחוקרי היחידה המרכזית פועלים בזירת האירוע באיסוף ממצאים. בתום הערכת מצב שבוצעה בראשות מפקד המחוז ניצב שמעון לביא חקירת האירוע הוטלה על היחידה המרכזית.

מפרטי האירוע בכפר טורעאן עולה כי הגבר היה ברכבו שלפתע נורו לעברו כמה יריות ע"י חשוד שנמלט מהמקום. כוחות גדולים של משטרה הוזנקו למקום, איתרו את הזירה והחלו בסריקות נרחבות אחר חשודים. חקירת האירוע הוטלה על צוות חקירה מיוחד של משטרת ישראל. הרקע לאירוע עדיין אינו ברור.

חוקרי המשטרה בזירה שבו נורה תושב טורעאן
חוקרי המשטרה בזירה שבו נורה תושב טורעאן | צילום: דוברות המשטרה
הזירה שבה נורה תושב טורעאן
הזירה שבה נורה תושב טורעאן | צילום: דוברות המשטרה

שני אירועי הירי האלה מצטרפים למותו של הייתם איבריק, תושב אבו סנאן בן 25, שנורה אתמול בשעות הצהריים למוות במועצה המקומית שבגליל המערבי. הצעיר הובא למרכז הרפואי לגליל כשהוא במצב אנוש, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. באירוע נפצע קל גבר בן 54.

ד"ר אנה וקרב, רופאה מתמחה בכירורגיה, סיפרה כי: "הפצוע הגיע במצב אנוש, עם פצעי ירי בחזה, בבטן ובגפיים. הוא הובא תוך כדי החייאה, כשהוא מורדם ומונשם, והליך ההחייאה נמשך בחדר ההלם. למרבה הצער, כעבור פרק זמן קצר נאלצנו להודיע על מותו".

הייתם איבריק, שנהרג מירי בגליל המערבי
הייתם איבריק, שנהרג מירי בגליל המערבי | צילום: חדשות 13