חשד: בדה ניסוי בחומר שאינו קיים - וביצע מעשים מגונים בנשים

חייל בן 20 נעצר בחשד שהציג עצמו כמוביל פרויקט רפואי שבמהלכו נתרם כביכול חומר בדוי שאותו כינה "גז טבורי", ובשעה שערך טיפולים מדומים - ביצע מעשים מגונים בחיילות ובנערות

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: רויטרס

חייל בן 20, תושב כפר סבא, נעצר בחשד שביצע עבירות מין והונאה בקטינות ובחיילות. זאת, לאחר שהציג את עצמו כמוביל פרויקט ניסוי שבמסגרתו נשים תורמות כביכול חומר בדוי שאותו כינה "גז טבורי", ובזמן הטיפולים המדומים - ביצע בהן מעשים מגונים.

החשוד נעצר על ידי כוחות המשטרה הצבאית החוקרת, שהעבירה את החשוד לידי המשטרה. מעצרו הוארך עד היום (חמישי), ובהמשך היום יתקיים בעניינו דיון בבית משפט השלום בפתח תקווה.

כתבות נוספות בחדשות 13:

מסתמן: המשטרה תמליץ להעמיד לדין את אפי נוה בפרשת השוחד המיני

לאחר שלוש שנים: הדיקן שהורשע בהטרדה מינית יחזור ללמד

בכיר בשירותי הכבאות נחקר בחשד לשורת הטרדות מיניות של עובדות

גבר עצור (אילוסטרציה)
גבר עצור (אילוסטרציה) | צילום: רויטרס

בתוך כך, לפני כשלושה שבועות עובד זר מתאילנד נעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים בשני ילדים באחד הישובים בבנימין. לפי חשד המשטרה, באחד המקרים ביצע עובד הזר את המעשה בבריכה של היישוב. הוא הפשיל את מכנסיו של הילד וביצע בו מעשה מגונה. מעצרו הוארך בחמישה ימים.

בד בבד, כתב אישום הוגש לפני כחודש נגד תושב נהריה הלומד באחד ממוסדות ההשכלה הגבוהה בצפון, בגין ביצוע מעשים מגונים בילדה בת 12. מחקירת הצעיר במשטרה, שנפתחה לאחר שהיועצת החינוכית בבית ספרה של הילדה דיווחה לעובדת סוציאלית באגף הרווחה בעירייה שמשהו אינו נראה כשורה, עלה כי הנאשם יצר קשר עם הקורבן בווטסאפ, במסגרת קבוצה שבה היו חברים השניים, והציע לה לצאת איתו.

הנאשם, כך על פי חקירתו, היה מודע לגילה של הילדה, אך הדבר לא מנע ממנו לשוחח איתה על יחסים זוגיים ולהיפגש עמה, תוך שהוא מסתיר מאמו ומחבריו את גילה, וטען כי היא בת 16 או 17. בשנה האחרונה נפגשו השניים במקומות שונים, בין היתר בביתו או בביתה, והצעיר ביצע בילדה שורה של מעשים מגונים, כך לפי חקירתו, שממנה עלה גם כי מעשיו נמשכו גם לאחר שידע על פתיחת החקירה בעניינו. עורך דינו, יובל זמר, הכחיש במהלך המשפט את המעשים.