פרסום ראשון: בכיר בעיריית קריית מלאכי נעצר בחשד לעבירות מין

מנהל אגף בעירייה נחשד בביצוע מעשים מגונים בעובדת המקום לשעבר, שהתלוננה כי אנס אותה. הוא נלקח לחקירה בה מסר את גרסתו לאירוע - ומעצרו הוארך במספר ימים

אזיקים. אילוסטרציה
אזיקים. אילוסטרציה | צילום: רויטרס

פרסום ראשון: מנהל אגף בעיריית קריית מלאכי נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בעובדת לשעבר של העירייה, שהתלוננה כי אנס אותה. הוא נלקח לחקירה במשטרה שם מסר את גרסתו לאירוע, ומעצרו הוארך במספר ימים לטובת המשך החקירה.

כזכור, ראש עיריית קריית מלאכי לשעבר שכיהן בתפקיד משנת 2003 ועד 2013, הורשע בהטרדה מינית של שתי עובדות. מלכה הורשע לפני כשש שנים במסגרת עסקת טיעון בביצוע שתי עבירות של הטרדה מינית בשתי נשים, בעבירה של הפרת אמונים ובעבירות תכנון ובנייה. במסגרת ההסדר, נגזרו עליו 250 שעות עבודות שירות לציבור, שישה חודשי מאסר על תנאי, ותשלום 30 אלף שקלים פיצוי לכל אחת מהמתלוננות. כמו כן, הוא חויב שלא להשתתף בבחירות לראשות העיר שנערכו ב-2013.

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

ברק על הדיווחים אודות קשריו עם אפסטין: "עלילת דם מתועבת"

בתום יום של שריפות: הושגה שליטה בכל המוקדים; כוננות בשטח

ארה"ב תכנס ועידה בין-לאומית בסוגיית האיום האיראני במפרץ

בחודש יוני שעבר, הודיע כי יתמודד בבחירות לראשו העיר שנערכו באוקטובר, ובהצהרה שפרסם כתב: "לאחר שיחות רבות שקיימתי עם מגוון רחב באוכלוסייה ובעיקר מתוך אחריות ודאגה לעתיד העיר החלטתי להעדיף את טובת קרית מלאכי על פני טובתי האישית. אני בטוח שיחד אתכם ובשילוב חברים נוספים המאמינים בדרך נצליח להוביל את העיר שלנו אל עתיד טוב יותר".

"קריית מלאכי זקוקה בימים אלה יותר מתמיד למנהיגות מובילה, יוזמת ופורצת דרך. ניסיון העבר מלמד שיש בכוחי להפוך את הישוב בו אנו חיים למקום טוב יותר. אני קורא לכם להצטרף אליי תוך הבטחה לעשות לילות כימים למען עתידנו ועתיד ילדינו".

השופט, רון סולקין, שהקריא את גזר הדין של מלכה בזמנו, אמר כי "הנאשם עסוק בתחושת השבר שנגרמה לו עקב כתב האישום. הוא פועל בניסיון לשקם את דימויו כלפי עצמו וכלפי האחרים". את העונש נימק סולקין בכך ש"המעשים בהם הורשע הנאשם חמורים. מדובר בפגיעה בנפשן ובגופן של הנשים, שעלולה ללוות את הנפגעת לאורך כל חייה. יש לצפות מנבחר ציבור להחזיק בנורמות ציבוריות ומוסריות".