מורה מהמרכז נעצר בחשד שביצע עבירות מין בתלמיד בן 12

הסייע נעצר בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה, על המעשים שביצע לכאורה בילד. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו בחמישה ימים. נסיבות המקרה נחקרות

אזיקים
אזיקים | צילום: רויטרס

מורה מהמרכז נעצר אתמול (חמישי) בחשד שביצע עבירות מין בילד בן 12 שלימד. הסייע נעצר בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה אודות המקרה. היום, בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו בחמישה ימים. נסיבות האירוע בבדיקה.

לעוד כתבות בנושא:

מורה במוסד תורני בתל אביב הורשע בעבירות מין ב-18 מתלמידיו

מורה בפנימייה בחוף הכרמל נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בנערים

מורה מהשפלה נעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים בתלמיד בן 13

אזיקים
אזיקים | צילום: Gettyimages/ אימאג'בנק

לפני כחודש וחצי, כזכור, אברהם רוזנפלד, מורה בן 53 במוסד תורני בתל אביב, הורשע בעבירות מין ואלימות חמורה ב-18 תלמידי בית ספר יסודי. בנוסף, הורשע רוזנפלד בהתעללות בבעל חיים, בעקבות מקרה שבו הביא עמו חתול לכיתה, התאכזר בו לעיני התלמידים, ולאחר מכן דחף את החיה מהחלון – אל מותה.

רוזנפלד שימש כמורם ורבם של הקטינים, שבעת המעשים בין 2003 ל-2010 היו תלמידי כיתה ג'. על פי פסק הדין, במספר רב של הזדמנויות, ועל בסיס יום-יומי, הפעיל רוזנפלד אלימות פיזית ונפשית בתלמידיו, תוך ניצול התלות שלהם בו. בנוסף, כך על פי הכרעת הדין, תקף את התלמידים מינית באופן יומיומי, ביצע בהם מעשים מגונים וגרם להם לחבלות גופניות ונפשיות. בית המשפט התרשם כי מעשיו אופיינו באכזריות, השפלה והטלת אימה.

בית המשפט הדגיש את חומרת המעשים על רקע מערכת היחסים שבין הנאשם לתלמידיו. "הנאשם נמצא בעמדת כוח, ולילדים אין כל יכולת להגן על עצמם מאלימותו הקשה, האכזרית והנמשכת, וממעשיו המגונים בהם. מצבם של המתלוננים היה רגיש ופגיע אפוא אף יותר, וההתעללות בהם מצדו של הנאשם, עוצמתית אף יותר".

חודש קודם לכן, נעצר מורה בן 40 בחשד שביצע מעשים מגונים בכמה תלמידים בני 14-15 בפנימייה בה הוא מלמד במועצה האזורית חוף הכרמל, בסמוך לעתלית. בתום חקירת משטרה סמויה בת כמה שבועות בכפר הנוער, החשוד נעצר בביתו. במסגרת החקירה נערך חיפוש בביתו ובמשרדו ונתפסו מחשבים והתקני אחסון דיגיטליים.