חשד: סב ביצע מעשים מגונים בשלוש נכדותיו הקטינות במשך שנה

תושב ירושלים בן 67 נעצר בחשד שביצע את המעשים בנכדותיו, בגילי 15-13, לפני כשנה וחצי ולאורך תקופה של 12 חודשים. הוא יובא לדיון בהארכת מעצר

זמן צפייה: 00:56

גבר בן 67 מירושלים נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בשלוש נכדותיו הקטינות, בגילי 15-13. היום (רביעי) הובא לדיון הארכת מעצר. על פי החשד, הסב ביצע את המעשים לפני כשנה וחצי ולאורך תקופה של כשנה.

כזכור, בתחילת השבוע נעצר בעל סוכנות דוגמנות בן 41 ממרכז הארץ, ונחקר בחשד לביצוע מעשים מגונים והטרדות מיניות בצעירים שהגיעו אליו לצילומים. נגד החשוד התקבלו מספר תלונות, מהן עלה שהוא הזמין צעירים המעוניינים בקריירת דוגמנות לצילומים בסטודיו שלו שבתל אביב וכן לביתו, ובמהלכם על פי החשד ביצע את המעשים האמורים. הוא הובא לדיון בהמשך מעצרו.

לכתבות נוספות בנושא:

סוכן דוגמנות ממרכז הארץ נחקר בחשד להטרדות מיניות

חשד: בדה ניסוי בחומר שאינו קיים - וביצע מעשים מגונים בנשים

בכיר בשירותי הכבאות נחקר בחשד לשורת הטרדות מיניות של עובדות

אזיקים
אזיקים | צילום: דוברות המשטרה

לפני כשלושה שבועות נעצר חייל בן 20, תושב כפר סבא, בחשד שביצע עבירות מין והונאה בקטינות ובחיילות. זאת, לאחר שהציג את עצמו כמוביל פרויקט ניסוי שבמסגרתו נשים תורמות כביכול חומר בדוי שאותו כינה "גז טבורי", ובזמן הטיפולים המדומים - ביצע בהן מעשים מגונים. החשוד נעצר על ידי כוחות המשטרה הצבאית החוקרת, שהעבירה את החשוד לידי המשטרה. מעצרו הוארך.

לפני למעלה מחודש נחקר בכיר בשירותי הכבאות במשך שעות ביחידת להב 433 בחשד לשורת הטרדות מיניות של עובדות תחתיו. בתום החקירה, הוצא הבכיר לחופשה ונאמר לו שלא יחזור לתפקידו, תפקיד בכיר מאוד בשירותי הכבאות וההצלה. אף שכבר לפני יותר משנה הוגשה נגדו התלונה הראשונה, לפני כמה חודשים החליט נציב הכבאות לקדם את הבכיר בתפקידו. עו"ד אבי אמר, סנגורו של הבכיר בשירותי הכבאות, מסר: "התיק נסגר חרף מאמצים יוצאי דופן של הרשות להשיג ראיות נגדו. עבירות המין שיוחסו לו לא היו ולא נבראו, זו רכילות אשר מרשי נפגע ממנה. מרשי יצא ביוזמתו לחופשה. כמו פעם שעברה התיק ייסגר אלא שהפעם, מרשי ימצה את הדין עם האחראים לנסיונות הכושלים לפגוע בו".

בתחילת חודש מאי, כך פורסם לראשונה בחדשות 13, מורה המלמד באחד מהיישובים הגדולים בשומרון נעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים בילדות. משטרת אריאל ביצעה את המעצר לאחר שהתקבלו כמה תלונות נגד החשוד בנוגע לביצוע מעשי פדופיליה בתלמידות בכיתות ג'-ה'.