התאונה ב-443: בדיקות הסמים והאלכוהול יצאו נקיות - הנהג שוחרר

בית משפט השלום הורה לשחרר את הנהג שהיה מעורב בתאונת הדרכים, תושב מזרח ירושלים בן 18, ונחשד בגרימת מוות ברשלנות של ציפי רימל ובתה בת השלושה שבועות

זמן צפייה: 02:55

בית משפט השלום בירושלים הורה הערב (חמישי) לשחרר את הנהג בן ה-18, תושב מזרח ירושלים אשר היה מעורב בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 443 בתחילת השבוע ונחשד בגרימת מוות ברשלנות - זאת לאחר שתוצאות בדיקות הסמים והאלכוהול יצאו נקיות. זאת לאחר שמוקדם יותר היום בהימ"ש האריך את מעצרו בארבעה ימים.

כזכור, ביום ראשון בלילה נהרגה ציפי רימל בת ה-34 ובתה נועם רחל בת השלושה שבועות מהיישוב נווה צוף שבבנימין, בתאונת הדרכים הקשה בצומת גבעת זאב סמוך לירושלים. אבי המשפחה, אפרים, מאושפז במצב קשה, ובנו איתי בן ה-12 נפצע אנוש. למשפחה עוד שלושה ילדים שלא היו באירוע, ילדה בת 9, וילדים בני 7 ו-3.

הנהג בן ה-18, שהיה מעורב בתאונה, נחקר בבית החולים בו אושפז במצב בינוני עד קשה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

ישראלי המבוקש בבריטניה נעצר בתל אביב; הפרקליטות תבקש להסגירו

הותר לפרסום: החשוד השני בסחר בתינוקות – איש עסקים אמריקני

"בלי בלמים, על 140": השיחה עם המוקד שמנעה תאונה • תיעוד

תאונת דרכים קטלנית בכביש 443
תאונת דרכים קטלנית בכביש 443 | צילום: דוברות כבאות והצלה

עדנה ברון, חברה של ציפי רימל שנהרגה בתאונה סיפרה: "עבדתי עם ציפי הרבה שנים. היא גרה פה ביישוב הרבה שנים. היא עבדה בבית ספר כמורה לאנגלית קרוב לעשור, היא הייתה מחנכת. מאוד יצירתית ומאוד סוחפת ונגעה בכולנו".

"כשהתינוקת נולדה לפני שלושה שבועות, היא הייתה בעננים. היא כל כך רצתה בת", הוסיפה. "החיוך לא זז מהפנים שלה מהיום שנודע לה שזה בת. מתפללים לרופאתו של הבן הגדול. היום הוא בן 12 והיא כבר תכננה את בר המצווה שלו, שיתפה את התוכנית שלה. סעדנו ביחד, והכל היה מתוכנן, יודעת מה יהיה, כמעט לפרטי פרטים".

ציפי רימל ובתה נועם רחל שנהרגו בתאונה עם אב המשפחה אפרים
ציפי רימל ובתה נועם רחל שנהרגו בתאונה עם אב המשפחה אפרים | צילום: באדיבות המשפחה