אישום: פרץ לבי"ח, אכל אבטיח – וניסה לאנוס מטופלת במצב צמח

תושב ירושלים בן 39 מואשם כי קרע את רשת החלון בביה"ח הסיעודי "הרצוג", וביצע עבירות מיניות בחולה בת 67 עם דימנציה מתקדמת. בהמשך, נגע באיבר מינה של מטופלת אחרת, שעברה כמה ניתוחי מוח

אזיקים

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד יגרמל אלמו, תושב ירושלים בן 39, בגין ניסיון אונס של מטופלת סיעודית במצב צמח בבית החולים הסיעודי "הרצוג" שבעיר לפני כשבועיים ועבירות מין במטופלת נוספת.

לפי כתב האישום, אלמו פרץ לבית החולים דרך חלון אחד החדרים, לאחר שקרע את רשתו, במטרה לגנוב רכוש. הנאשם יצא למסדרון, שם פגש באיש צוות ששאל אותו למעשיו במקום. בתגובה, השיב אלמו כי "בא לאכול" וביקש לטעום מהאבטיח שהיה בעמדה. לאחר מכן, המאבטחים הובילו אותו החוצה.

אזיקים
אזיקים | צילום: רויטרס

אלא, שאלמו פרץ שוב לבית החולים, הפעם דרך חלון חדרה של חולה בת 67 שנמצאת במצב צמח. על פי כתב האישום, אלמו חשף את פלג גופה התחתון, החל להפשיט אותה והחדיר את ידו לאיבר מינה.

לאחר מכן, הלך הנאשם לחדר של מטופלת אחרת, בת 52 שעברה כמה ניתוחי מוח, הנמצאת בהכרה אך אין לה יכולת לתקשר. שם, על פי כתב האישום, הוא נגע באיבר מינה, ולאחר שהזיזה את כף ידה, התרחק מהמקום.

בהמשך, אלמו חזר לחדרה של החולה שנמצאת במצב צמח, פתח את רגליה והסיר את מכנסיו, וניסה לאנוס אותה, כך על פי כתב האישום. זאת, עד שנכנסה לחדר אחות שהזעיקה עזרה.