תושב תל אביב נעצר בחשד שאנס בת 4 – בדירת אביה בעיר

מכר המשפחה בן 47 חשוד כי תקף את הילדה בסוף השבוע, בזמן ששהתה בביתו של אביה. באירוע אחר, נעצר מפוקח מין כבן 22 בחשד שאנס אישה בשנות ה-30 לחייה. מעצרם של השניים הוארך

זמן צפייה: 00:13

תושב תל אביב בן 47 נעצר בחשד שאנס ילדה בת 4 בבית אביה בעיר - כך הותר לפרסום היום (ראשון). הגבר, מכר המשפחה, נעצר בסוף השבוע, לאחר שהתקבלה תלונה במשטרה. בית משפט השלום בתל אביב האריך ביום שישי את מעצרו עד מחר. חקירה האירוע נמשכת.

בתוך כך, צעיר כבן 22, המוגדר כמפוקח מין, נעצר במהלך סוף השבוע בחשד שאנס אישה בשנות ה-30 לחייה בדירתה. החשוד הובא לדיון בעניינו בבית משפט השלום בראשון לציון, בסיומו הוארך מעצרו בחמישה ימים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

החשד לאונס קבוצתי בדרום: בת ה-13 זומנה למסדר זיהוי נוסף

מגורים ברכב, איומים והשפלות: קריסת משפחתה של בת ה-11 שנאנסה

המשטרה בדרום אפריקה: "אונס הישראלית אירע באתר הנופש"

אזיקים (אילוסטרציה) ,fotolia
אזיקים (אילוסטרציה) ,fotolia | צילום: fotolia

לפני כשלושה שבועות פורסם לראשונה בחדשות 13 על חשד לאונס קבוצתי של נערה בת 13, תלמידת כיתה ח' בבית ספר בדרום, על ידי ארבעה נערים בכיתות י"א-י"ב אשר אנסו אותה במשך עשרה ימים במקלט בית הספר בזמן שעות הלימודים.

חמישה חשודים נחקרו במהלך השבועות האחרונים אך שוחררו. אחד מהם, נער בן 16, שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים. הוא נחקר במשטרה, שם התעמת עם הנערה והכחיש את מעשיו. לאחר מכן נלקחה הנערה למקלט בית הספר, בו ביצעה שחזור של האונס ואף הצביעה על החבלים שהיו במקום שבהם נקשרה.

נוסף לכך, בת ה-13 השתתפה במסדר זיהוי לפני כשבוע וחצי. מעורכי דינה של הנערה, ניר יסלוביץ ובנימין מלכא, נמסר אז: "במהלך מסדר זיהוי תמונות, זיהתה הילדה בוודאות את אחד האנסים לכאורה שפגעו בה. כשהיא פגועה וחלשה ייערך עימות בינה ובין החשוד שזיהתה. משיחה עם הילדה היא עברה חקירה טראומתית בתחנה - כאילו לא די בזעזוע שעבר עליה. ברגעים אלו אנו פועלים לגיוס צוות טיפולי ושיקומי, לא ייתכן שילדה בת 13 תקבל יחס מחפיר כל כך אחרי שעברה אונס מזוויע".

מסדרון בית הספר שבו ע''פ החשד אירע אונס הקבוצתי של נערה בת 13
מסדרון בית הספר שבו ע''פ החשד אירע אונס הקבוצתי של נערה בת 13

הוריה של בת ה-13 סיפרו לחדשות 13 כי "הילדה שבורה. היא מסוגרת, לא מדברת בכלל, כל היום בחדר". אם הילדה אמרה כי עוד לפני שבתה התוודתה על המקרה, היא חשדה כי דבר מה עובר עליה. "ראינו שהילדה שונה ומסתגרת בחדר, שמנו לב שמשהו לא בסדר ולכן פנינו לבית הספר - למנהל, ליועצת ולפסיכולוגית, והם הבטיחו שהכול בסדר. גם אמרתי להם שאם יקרה משהו לילדה אתם אשמים".