לאחר עשור: תושב כפר סבא נעצר בחשד לאונס ומעשה סדום

בפברואר 2009 אישה בשנות ה-30 לחייה התלוננה כי אלמוני גרר אותה לפרדס ואנס אותה באכזריות. לאחרונה המשטרה החלה לחשוד בגבר בן 35, ולאחר בדיקת DNA שנלקחה ללא ידיעתו – הוא נעצר

זמן צפייה: 00:31

תושב כפר סבא בן 35 נעצר לפני כשבועיים בחשד שביצע אונס ומעשה סדום לפני עשור ברעננה – כך הותר לפרסום היום (ראשון). לאחר מעצרו, היום הוגשה נגדו הצהרת תובע בבית משפט השלום בראשון לציון.

בפברואר 2009, אישה בשנות ה-30 לחייה הגיעה למשטרה וסיפרה כי ישבה במכוניתה בסמוך למקום עבודתה ברעננה – אז אלמוני הגיע, אחז בה בחוזקה, ובאיומי אקדח גרר אותה לכיוון פרדס באזור, כפת אותה ואנס אותה באכזריות. המשטרה פתחה בחקירה, אך רק לאחרונה החוקרים החלו לחשוד באדם מסוים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

"ילד תמים וחייכן – אנחנו בתדהמה": אבל בשפרעם לאחר רצח הנער

"המקור": תלונות הילדים בי-ם על חטיפה והתעללות – וסגירת התיק

פלסטיני נעצר בחשד לעבירות מין בקטין במודיעין עילית

בחור אזוק באזיקים
בחור אזוק באזיקים | צילום: Shutterstock

לפני כמה חודשים נעצר קרוב משפחתו של החשוד במסגרת חקירה אחרת, ולאחר שנלקחו ממנו דגימות - הבחינו החוקרים כי ישנה דגימה דומה לשלו במאגר ה-DNA, שנלקחה מהזירה ברעננה בשנת 2009.

לאחר מכן, התחזו השוטרים לבני משפחתה של האישה שאותה על פי החשד אנס בן ה-35, ודרשו להיפגש עם החשוד בתואנה כי הם מבקשים לדרוש ממנו פיצוי על המקרה. החשוד הגיע לפגישה, שבה הגישו לו השוטרים כוס משקה - וממנה נלקחה דגימת DNA ללא ידיעתו.

ניידת משטרה
ניידת משטרה

עו"ד חזי כהן, המיצג את החשוד, מסר בתגובה: "מרשי מכחיש מכל וכל את המעשים המיוחסים לו. תמוה כיצד המשטרה מבקשת התייחסות קונקרטית לאירוע מלפני למעלה מעשור. בקרוב נקבל את חומר החקירה ונגיב על הדברים בבית המשפט".