"לא מפסיקה לבכות": חשד לאונס קבוצתי של נערה בבית ספר בדרום

פרסום ראשון: הוריה של תלמידת כיתה ח' התלוננו כי 4 נערים בכיתות י"א-י"ב אנסו אותה במשך 10 ימים במקלט במוסד החינוכי. "שניים שמרו על הדלת, אחד אנס אותי והשני צילם". נעצר חשוד בן 16

זמן צפייה: 02:45

פרסום ראשון: הוריה של נערה בת 14, תלמידת כיתה ח׳ בבית ספר בדרום, הגישו תלונה במשטרה בטענה שארבעה נערים, תלמידי כיתות י"א-י"ב, אנסו אותה במשך עשרה ימים במקלט בבית הספר בזמן שעות הלימודים. המשטרה עצרה נער בן 16 החשוד במעשה. השניים התעמתו במשטרה - שם הכחיש החשוד את מעשיו, ולאחר מכן נלקחה הנערה למקלט בית הספר, בו ביצעה שחזור של האונס ואף הצביעה על החבלים שהיו במקום שבהם נקשרה.

מהפרטים שהגיעו לידי חדשות 13 עולה כי אתמול (שישי) חשפה הנערה בפני אביה את שעבר עליה בין כותלי בית הספר. בת ה-14 סיפרה כי "הם לקחו אותי למקלט בהפסקות, שניים נשארו לשמור בחוץ על הדלת, אחד אנס אותי והשני צילם".

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

חשד: תיירת ישראלית עברה אונס קבוצתי בדרום אפריקה

"את לא אוהבת אותי?": אישום בגין אונס בת 14 בעלת מוגבלויות

תושב תל אביב בן 30 נעצר בחשד לתקיפה חמורה וניסיון אונס

מסדרון בית ספר
מסדרון בית ספר | צילום: Compfight

אביה של הילדה אמר: "איך יכול להיות שדבר כזה קורה בשטח בית ספר ואף אחד לא רואה? איפה המורים? איפה המנהלת? הילדה מפורקת. מאז היא לא יוצאת מהחדר ולא מפסיקה לבכות". כמו כן, לידי חדשות 13 הגיעו הודעות אינסטגרם שנשלחו לנערה ביממה האחרונה, בהן תגובות קשות של תלמידים מבית הספר שלא מודעים להתפתחות שחלה בפרשה.

"הילדה הגיעה הביתה ביום שישי באחת וחצי ואמרה 'אבא, אני רוצה לדבר איתך, אנסו אותי בבית ספר'. שאלתי מה קרה והיא סיפרה לי שבמשך עשרה ימים קושרים אותה במקלט – שניים שומרים בחוץ, שניים בפנים, אחד אונס אותה והשני מצלם. זה היה פעמיים ביום בבית ספר גם, בשתי ההפסקות", הוסיף בשיחה עם חדשות 13. "שאלתי אותה למה היא לא סיפרה לי בפעם הראשונה, היא אמרה שאיימו עליה שירצחו אותה ואת אח שלה הקטן, ויפיצו את הסרטונים אם היא תספר. אני לא יודע איפה היו המורים והמנהלת, כבר שבוע הם לא עונים לי לטלפון. לא יודע איך דבר כזה קורה בתוך בית הספר".

מהמשטרה נמסר בתגובה לפרסום: "הוגשה תלונה ביום שישי במשטרה. נעשו פעולה חקירה. אותר חשוד, נעצר ויובא במהלך הערב לבית המשפט להארכת מעצרו. הנער בן 16, לא מוכר למשטרה ומכחיש את החשדות נגדו".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "הנושא מצוי בחקירת משטרה. המשרד עוקב מקרוב אחר הפרטים".

מהעירייה שבה אירע האירוע נמסר: "אנשי המקצוע מהמחלקה לשירותים חברתיים מעורבים ויגישו כל סיוע נדרש לנערה ולמשפחתה. העניין בחקירה ואנו סומכים על המשטרה שתעשה מלאכתה לחקר האמת ולמיצוי הדין".