מסתמן: אונס הילדה בת השבע לא נבע ממניע לאומני

מכתב האישום שהוגש נגד תושב דיר קדיס עולה כי גברים נוספים סייעו לנאשם במעשיו, אך זהותם אינה ידועה. נתניהו: "אונס מזעזע ומטלטל - על בתי המשפט למצות את מלוא חומרת הדין עם האחראים"

זמן צפייה: 00:35

אונס בת השבע בבנימין: המניע לאירוע המחריד שבו מחמוד נזמי עבד אל-חמיד קטוסה, אנס ילדה ישראלית בת שבע, ככל הנראה לא בוצע על רקע לאומני. אמש (ראשון) הוגש נגדו כתב אישום בגין חטיפה, תקיפה ואונס. לנאשם, שעבד בניקיון ותחזוקה בבית ספר, הייתה היכרות מוקדמת עם הנפגעת, לאחר שטיפח עמה קשר לאורך זמן ואף הביא לה ממתקים מפעם לפעם.

על פי כתב האישום, ביום האונס, שעל פי הערכות התרחש בין פברואר לאפריל האחרון, ביקש קטוסה מהנפגעת לבוא איתו לבית הסמוך לבית ספרה, וכשסירבה גרר אותה בכוח. בדרכם למקום הפיל את הילדה ארצה, והיא פרצה בבכי כתוצאה מכך.

אזיקים
אזיקים | צילום: רויטרס

מכתב האישום עולה גם כי קטוסה לא פעל לבדו אלא בסיוע גברים נוספים, שזהותם אינה ידועה לפי שעה. חבריו שהו בבית שאליו הובאה הילדה, לעגו לה, ואף אחזו ברגליה וידיה כדי למנוע ממנה להתנגד למעשים. לאחר המעשה זרק הנאשם לפח את תחתוניה של הילדה, שהיו מוכתמים בדם.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום בתגובה למקרה כי "האונס המזעזע של ילדה קטנה מטלטל את לב כולנו. אני מבקש לחזק את המשפחה. על בתי המשפט למצות את מלוא חומרת הדין עם כל מי שאחראי למעשה הנורא הזה".

קודם לכן, הגיב למקרה גם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן וכתב בחשבון הפייסבוק שלו: "מקרה האונס של הילדה בת השבע על ידי פלסטיני גרם לי לזעזוע עמוק. זו לא פדופיליה, אלא טרור נטו, מהחמורים ביותר ששמעתי עליהם בשנים האחרונות. זה היה פיגוע מתוכנן היטב בילדה קטנה, תמימה וחסרת ישע. זהו בדיוק אחד מהמקרים שבהם לא הייתי מהסס, ודורש מבית המשפט לגזור גזר דין מוות על המחבל הנתעב. חבל שרה"מ ממשיך לטרפד את חוק עונש מוות למחבלים, למרות ההתחייבות הכתובה והפומבית שלו".

ליברמן
יו''ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן | צילום: רויטרס

גם יו"ר מפלגת חד"ש-תע"ל איימן עודה גינה את האירוע וכתב: "אין דבר יותר מזעזע מאונס של צעירה. אלימות מגדרית חוצה לאומים, דתות, ומחנות פוליטיים. כדי להילחם בה צריך לעבוד יחד, לא לנצל אותה בשביל לשסע ולהסית".

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, אשר מלווה את משפחתה של הילדה בת ה-7, מסר אתמול: "מדובר באירוע אכזרי ומזעזע ביותר, כאשר במהלך האירוע נכחו אנשים נוספים שככל הנראה מדובר בעובדים פלסטינים אשר השפילו את הילדה וביזו אותה וסייעו בידי הנאשם. לכאורה מדובר בשנאה מזוקקת של קבוצה של חלאות אשר נהגו נגד כל ערך אנושי רק בשל היות הקורבן יהודיה".