אב אחד החשודים באונס בת ה-11: "מדובר ברצון הילדה"

לאחר חשיפת פרשת האונס שבה חשודים ארבעה נערים, אמר אביו של אחד: "צר לי עליה, אך אני לא יודע איזה חינוך היא קיבלה" • השיחה המלא ופרטים חדשים על המקרה ישודרו הערב במהדורה המרכזית

זמן צפייה: 01:33

פרשת אונס קבוצתי נחשפה אתמול (שני) בחדשות 13, בה על פי החשד נאנסה ילדה בת 11 על ידי ארבעה בני גילה. אביו של אחד החשודים באונס אמר לחדשות 13 כי המעשים בוצעו בהסכמת כל המעורבים. "צר לי על הילדה הזו, שאני לא יודע איזה חינוך קיבלה", אמר. "אני כועס גם על הבן שלי מאוד, אבל מדובר ברצון הילדה".

האב התייחס בריאיון לתיעוד המקרים, שהפיצו הילדים בין ילדי הכיתה. "לא יודע אם זה הוא שהפיץ, אבל זה מעשה קונדס של ילדים", אמר. "חשבו שזה מעשה גבורה, שהילדה עשתה איתם את כל הדברים האלה. משחקי גדולים נקרא לזה".

השיחה המלאה ופרטים חדשים ישודרו הערב ב-20:00 במהדורה המרכזית

Rmgbvj
חשד לאונס קבוצתי

כאמור, אתמול בערב דווח לראשונה בחדשות 13, כי לפני כשלושה חודשים עברה על פי החשד, ל' בת ה-11 התעללות מינית קשה על ידי קבוצת ילדים בני 13-12. ההתעללות החלה לאחר שהוזמנה על ידי ילדה אחרת למפגש חברתי. עד מהרה, התברר כי המפגש מתקיים במבנה נטוש, והיא נותרה לבדה עם קבוצת הילדים, שביצעו בה מעשי סדום בזה אחר זה. "היה להם סכין, והיא עשתה את מה שהם ביקשו ממנה", סיפרה אמה של ל'.

על פי החשד, במשך כמה ימים נאלצה הילדה להשתתף בארבעה מפגשים כאלה, בהם עברה התעללות מינית קשה שכללה לכאורה מעשי סדום שביצעו בה הבנים. שורת המעשים אף תועדה על ידי אחד הילדים, שהפיץ את הסרטון לחבריו. "נכנסתי לווטסאפ - והתעלפתי במקום" סיפר אביה.

אמה של הילדה בת ה-11 שנאנסה
אמה של הילדה בת ה-11 שנאנסה | צילום: חדשות 13

הילדים המעורבים במעשה נחקרו במשטרה, אך בשל גילם הצעיר שוחררו כעבור זמן קצר ואף חזרו ללימודים בבית הספר. חייה של הילדה, לעומת זאת – התרסקו. לבית הספר היא לא חזרה מאז, וכיום היא שוהה במרכז לבריאות הנפש, שם אובחנה עם פוסט טראומה ומצב דיסוציאטיבי. העובדת הסוציאלית קבעה כי ל' עברה אונס והיא שרויה בסיכון מאוד גבוה. "היא במצב נפשי מעורער מאוד, בוכה כל יום", סיפר האב. "היא לא מבינה למה היא צריכה להיות כלואה בזמן שהנערים חופשיים".

"אחד הנערים צילם את המעשים בזמן שהשאר ביצעו בה את זממם", תיארה אמה של הנפגעת את תיעוד המעשה אליו נחשפה. "הם אמרו לה שהם לא מצלמים, תוך כדי שדחפו אותה, ביקשו ממנה בקשות מיניות ולא שיחררו אותה. זאת לא הפעם הראשונה שזה קרה, רק שהפעם הנער שלח את הצילום לנערים האחרים שהשתתפו במעשה ולחבריהם".