הנערה מסרה עדות בפרשת האונס באילת: "צעד משמעותי"

במשטרה סבורים שמדובר בעדות משמעותית, וכי פרק הזמן שבו התרחשה העבירה הוא ארוך מאוד. שבעת הקטינים שעוכבו לחקירה הבוקר נעצרו ויובאו להארכת מעצר

זמן צפייה: 05:10

החשד לאונס באילת: הנערה מסרה היום (ראשון) עדות במשטרה בנוגע לפרשה. במשטרה סבורים שמדובר בעדות משמעותית ומהימנה, וכי פרק הזמן שבו התרחשה העבירה הוא ארוך מאוד. כמו כן, שבעת הקטינים שעוכבו הבוקר לחקירה במסגרת הפרשה - נעצרו. מעצרו של נער שנעצר אתמול הוארך עד יום שלישי. בידי המשטרה חומרים רגישים ומפלילים, שמחזקים את החשד נגד הצעירים בני ה-27 מחדרה שחשודים באונס הנערה.

במהלך היום, אחד הקטינים החשוד במעורבות באונס הודיע לצוות בלשי הנוער שהגיעו לעצור אותו שהוא נמצא בבידוד. לאחר התייעצות הוא הועבר לחקירה בתנאים שנקבעו למבודדים ובמקביל נבדק מול משרד הבריאות הסטטוס הרפואי שלו. הבדיקה העלתה כי אין מדובר בחולה או בחייב בידוד.

לכתבות נוספות בנושא >> 

החשד לאונס קבוצתי באילת: בכירה במלון חשודה באי מניעת פשע

החשד לאונס הקבוצתי באילת: עוד 7 קטינים עוכבו בחשד למעורבות

מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי
מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי | צילום: חדשות 13

בתוך כך, מעצרו של החשוד המרכזי בפרשה הוארך בחמישה ימים. אחד הקטינים שנעצר מוקדם יותר היום הכחיש את המיוחס לו, ואמר בחקירתו: "הייתי שיכור והלכתי לישון בחדר הסמוך, לא ידעתי על שום אירוע ולא הייתי שם. יש עדים שראו אותי ישן".

מוקדם יותר עובדת בכירה במלון "הים האדום", שבו על פי החשד אירע המקרה, נעצרה לחקירה במרחב אילת בחשד לשיבוש חקירה ואי מניעת פשע.

כזכור, בשבוע שעבר נערה בת 16 התלוננה במשטרת אשקלון כי כמה ימים לפני כן, בעת ששהתה במלון בעיר הדרומית, נאנסה על ידי קבוצה גדולה של גברים. על פי עדותו של אחד הצעירים שנכחו בחדר, יותר מ-30 צעירים תקפו את הנערה מינית. לדבריו, מצלמות האבטחה במלון תיעדו את הגברים "עומדים בתור".