המעשים הקשים והפחד מהנערים: יומני האונס של בת ה-11

ל' מהמרכז תיעדה בכתב ידה, בסדרת יומנים שכינתה "האונס שלי" והגיעו לידי חדשות 13, את התקיפה הקשה שעברה - ותיארה כיצד נאנסה כמה פעמים. "הלכתי איתו לגינה - והוא אמר לי לשבת עליו"

זמן צפייה: 04:30

ל' בת ה-11 מהמרכז, שעל פי החשד עברה תקיפה מינית קשה על ידי קבוצת ילדים בני 13-12, שחזרה את המעשים הקשים שעברה, בכתב ידה, במילים שלה, בסדרה של יומנים שלהם קראה "האונס שלי" - כך פורסם הערב (רביעי) בחדשות 13.

בתחילת השבוע, ל' הייתה אמורה לפתוח את שנת הלימודים כמו שאר תלמידי ישראל, ולהתחיל כיתה ז'. אולם, היא נמצאת עדיין במוסד סגור בעקבות הפרשה, הילדים שנחקרו בפרשה התייצבו כרגיל בשער בית הספר.

ביומניה סיפרה ל' על ארבעה מקרי האונס. "הכול התחיל בזה שהייתי עם חברות שלי בפארק. ידיד שלי אמר לי שא' קורא לי, ואז הלכתי איתו לגינה. הוא אמר לי לשבת עליו. הלכנו לבית הספר של אחותי. לאחר מכן, הוא וחבר שלו הורידו לי את הבגדים והוא דחף לי את האיבר שלו", כתבה ל'.

לכתבות נוספות בנושא:

"ילד אמר לאם הקורבן: 'אונסים את הילדה שלך כל יום'"

הותר לפרסום: 15 נערים נחקרו בחשד שתקפו מינית בת 11 בצפון

חקירת אונס בת ה-11: ממשיכים להתגלות מחדלים נוספים של המשטרה

ל' המשיכה וסיפרה על פעם הנוספת שבה נאנסה: "הוא התקשר אליי בצהריים ואמר לי שהוא יהיה עוד עשר דקות בשכונה שלי עם חברים שלו, מרוב פחד באתי לפארק שבשכונה. היו במקום שניים שרק הסתכלו. הילדים עוד פעם הורידו לי את הבגדים. לאחר מכן, הגיע אדם וניסה להתעמת עם הילדים וא' שלף סכין לעברו".

אמה של ל' סיפרה לחדשות 13 על הפחד שחשה בתה: "הילדים אמרו לה לא לספר לאף אחד על מה שעברה. היא לא סיפרה בגלל שפחדה מהם כי היה להם סכין. היא עשתה את מה שהם ביקשו ממנה". החשודים בפרשה נחקרו בפעם הראשונה רק שלושה שבועות לאחר התלונה במשטרה. לאחר חשיפת הפרשה בחדשות 13, התיק שכבר עמד לפני סגירה, נפתח מחדש בהוראת הפרקליטות. בימים האחרונים המשטרה סיימה את השלמות החקירה והעבירה את התיק מחדש לפרקליטות.