הצעירה שמאשימה את מנכ"ל הפועל חיפה באונס: חילל כל חלק בגופי

בריאיון מיוחד לחדשות 13, שיחזרה י' את הרגע שבו, לטענתה, החל שטרלינג לאיים עליה שאם לא תתמסר לו - הוא יחשוף את הרומן שניהלה עם שחקן נשוי. "הוא התקרב אליי עם היד בתוך המכנסיים"

זמן צפייה: 05:21

י', הצעירה בת ה-23 הטוענת כי מנכ"ל מועדון הכדורגל הפועל חיפה אורן שטרלינג אנס אותה, סיפרה הערב (רביעי) בריאיון מיוחד לחדשות 13 כי הפרשה החלה לפני כשנתיים, לאחר שעברה ניתוח להגדלת חזה. "במהלך שיחת ווטסאפ מקצועית, שטרלינג ביקש ממני שאשלח לו תמונות עירום ותמונות של החזה שלי. כמובן שלא שלחתי לו".

כידוע, י' התנדבה במועדון הכדורגל המשחק בליגת העל, והתלוננה לאחרונה במשטרה כי המנכ"ל שטרלינג עשה בה מעשה סדום ואנס אותה. זאת, לאחר שלטענתה איים עליה כי אם לא תיענה לו, הוא יחשוף רומן שלה עם שחקן נשוי מהקבוצה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

סינוואר: המערכה האחרונה – רק הכנה למה שיקרה אם הר הבית ייפגע

סמוטריץ': ימינה בדרך לממשלת שמאל עם הערבים; שקד: משקר לציבור

הישראלי שזכה ב-76 מיליון שקלים בלוטו: "אקנה בית ואטוס לחו"ל"

י', צעירה שנאנסה, מועדון כדורגל, הפועל חיפה, אורן שטרלינג
י', צעירה בת 23 שהתלוננה כי מנ''כל מועדון הכדורגל הפועל חיפה אנס אותה | צילום: חדשות 13

כעבור שנתיים מאז ששטרלינג ביקש ממנה לשלוח לו תמונות חושפניות, י' המשיכה להתקדם במועדון וניהלה רומן עם שחקן נשוי מהסגל לקבוצה, בעוד שמנכ"ל המועדון ידע על כך. "התחלתי קשר עם אחד השחקנים שהיה נשוי, ושטרלינג גילה על זה איכשהו", אמרה י' והמשיכה: "נכנסתי למשרד שלו כדי לקחת כוס מים והוא סגר מאחוריי את הדלת, התקרב, תוך כדי שהיד שלו בתוך המכנסיים ואמר לי שאם אני לא רוצה שאנשים שלא צריכים לדעת מהרומן הזה ידעו, אז אני 'יודעת מה אני צריכה לעשות'". בתגובה לכך, אמרה לו י': "אני לא זונה שלך" ויצאה מהחדר.

לדבריה של י', שטרלינג גילה על הרומן  לפני כארבעה חודשים ואז החל לסחוט אותה ולאיים עליה שאם לא תתמסר לו, יחשוף את הרומן לפני אשתו של השחקן הנשוי. באחת הפעמים, מספת י' כי נכנסה לשירותים, בעוד ששטרלינג המתין לה שם: "הרמתי את הראש, וראיתי שהוא עמד בכניסה. הוא אמר לי, 'חיכיתי שבועיים, עכשיו הזמן שלך למלא את החלק בעסקה שלנו'". לאחר מכן, סיפרה י': "ואז הוא הוריד את המכנסיים ואילץ אותי לבצע בו מין אוראלי".

לאחר האירוע הזה, שטרלינג המשיך במעשיו, כאשר שבועיים לאחר מכן הוא שלח לה הודעת זימה וביקש ממנה להיפגש איתו בבית מלון בחיפה שבו שהה: "הוא התקשר אליי וביקש שאני אגיע למלון, תוך כדי שהוא אמר לי, 'אל תשכחי מה אני יודע'". עוד הוסיפה לספר י': "ואז נסעתי למלון, והוא פשוט עשה בי מה שהוא רוצה. ולפני שהלכתי, הוא זרק עליי שני שטרות של 50 שקלים ושלח אותי הביתה. הוא חילל כל חלק בגוף שלי, רציתי להגיע הביתה, להתקלח ולא לקום".

אורן שטרלינג
אורן שטרלינג במסיבת עיתונאים

בשלב הזה, י' עדיין לא התלוננה במשטרה נגד מנכ"ל המועדון מפני שחששה ממנו, כשבמקביל מצבה הנפשי הידרדר והיא ניסתה להתאבד פעמיים. לאחר שטופלה בטיפול פסיכיאטרי הלכה להתלונן במשטרה. "היו לי מחשבות אובדניות, הכל עבר לי בראש. ללא כדורי שינה, פשוט לא הייתי נרדמת", אמרה י' והוסיפה: "הרגשתי אשמה שאני בסך הכול אוהבת כדורגל".

עורך הדין משה גלעד, המייצג את י', ושופט מחוזי בעברו, אמר לחדשות 13: "בסך הכול היא רצתה להתקדם בעבודה. היא התנדבה. היה פה ניצול  של המצב ושל חולשותיה כי היא חולה על קבוצת הכדורגל", אמר עו"ד גלעד והוסיף: "קל מאוד לקחת ילדה כזאת כשהיא לבד מול המנכ"ל הבכיר ולסחוט אותה".

במקביל לחקירת המשטרה בפרשה, היום בצהריים כינס שטרלינג מסיבת עיתונאים שבה טען שהוא קורבן לעלילה וכי י' פעלה מתוך נקמנות: "הטיחו בי דברים מצמררים", אמר מנכ"ל המועדון והוסיף: "אני חושב שגם נתתי להם את הראיות החותכות לכך שיש פה מסע נקמני. זה לא עצר רק נפש אחת, אלא גם של אשתי, של הילדים שלי ושל אבא שלי". בתגובה לדבריו לתקשורת, עו"ד גלעד אמר: "אותו אדם שבכה במסיבת העיתונאים, לדעתי, בכי של הקוזאק הנגזל, ראוי לו שיישאר בביתו, ספון שם ולא ירוץ לתקשורת".

עו''ד, משה גלעד, י', הפועל חיפה
עורך דין משה גלעד, מייצד ומלווה את המתלוננת י' | צילום: חדשות 13

לידי חדשות 13 אף הגיעה בדיקת פוליגרף שבה נבדקה י' בימים האחרונים ביוזמתה ובה נקבע כי היא דוברת אמת לחלוטין בעניין הטענות הקשות שהעלתה כלפי מנכ"ל המועדון. שטרלינג עצמו נשלח למעצר בית והוצא לחופשה מהפועל חיפה עד לסיום החקירה. כבר בימים הקרובים צפויה המשטרה להגיש לפרקליטות את המלצתה בשאלה, האם להגיש כתב אישום חמור נגד שטרלינג בפרשה שמטלטלת את ליגת העל בכדורגל. "המועדון שאני כל כך אוהבת פשוט בגד בי. אף אחד לא דיבר איתי מהמועדון", אמרה י'.