אשתו של אופיר חסדאי שנורה ברמלה: "אין לי מושג איך אסתדר לבד"

דקלה חסדאי, שסובלת מניוון שרירים, סיפרה על הטרגדיה שפקדה את משפחתה: "אנחנו זקוקים לסיוע, יש לנו תינוקת אחת עם ניוון שרירים וילדה עם שיתוק מוחין. הוא עשה הכל"

זמן צפייה: 04:02

דקלה חסדאי, שבעלה אופיר חסדאי נורה למוות מול עיניה ככל הנראה בעקבות ויכוח על חניה בקניון עזריאלי ברמלה, סיפרה הערב (ראשון) לחדשות 13 כי "אין לי מושג איך אני הולכת להסתדר לבד. יש לנו תינוקת אחת עם ניוון שרירים וילדה עם שיתוק מוחין. הוא עשה הכל".

עוד סיפרה דקלה, שסובלת גם היא מניוון שרירים, שבתם בת התשע וחצי הייתה עדה למתרחש: "היא שאלה אותי 'מה קרה? למה אבא שוכב על הרצפה?'. הוא היה כזה טוב, אני לא מאמינה שהוא פשוט נרצח ככה בדם קר. רעדתי, קראתי לו והוא פשוט לא ענה".

תוך שלוש שעות: חשד לרצח בשלושה מקרים שונים ברחבי הארץ

הותר לפרסום: אופיר חסדאי הוא הגבר שנורה למוות ברמלה

חשד לרצח ברהט: גבר כבן 30 נורה למוות בקטטה; אישה נפצעה קשה

הזירה ברמלה בה נורה למוות גבר כבן -40
הזירה ברמלה בה נורה למוות גבר כבן -40 | צילום: אמיר צעידי, חדשות 13

המשפחה פנתה לציבור בבקשה לסייע להם כספית לאחר מות אב המשפחה. ניתן להעביר תרומות לבנק מרכנתיל (מס' 17), סניף רמלה (מס' 669) למספר החשבון: 64462902 על שם דיקלה ואופיר חסדאי. בנוסף, ניתן לתרום דרך חשבון הפייפל של דיקלה ובאתר מימון ההמונים "גיב-באק" בכתובות: https://www.paypal.me/DiklaHishttps://giveback.co.il/project/53049. כל תרומה תתקבל בברכה.

מוקדם יותר היום אופיר חסדאי בן 40 שנורה למוות בחניון קניון עזריאלי ברמלה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים אסף הרופא תוך שהוא מבצע בו פעולות החייאה, אך בהמשך צוות בית החולים נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע, ומחקירה ראשונית עולה כי הרקע לאירוע הוא ויכוח על חניה. החשוד בירי, תושב לוד בן 74, נעצר לחקירה.

מאבטח שהיה במקום סיפר ששמע צעקות והזעיק עזרה. עוד הוסיף שכשהגיעו למקום הם ראו את הקורבן, ואת החשוד בירי שהיה בזירה. על פי החשד, המנוח ביקש מהיורה להתיישר כדי שיוכל להיכנס לחניה ליד, ואז החל העימות ביניהם שכאמור הסתיים בירי. פרמדיק מד"א שהגיע לזירת המקום סיפר: "ראינו גבר מחוסר הכרה לאחר שנפגע מירי, הייתה שם שוטרת שביצעה בו פעולות החייאה בסיסיות ואנחנו המשכנו לבצע פעולות מתקדמות, שנמשכו גם תוך הפינוי לבית החולים".

סגן ניצב עמי בן דוד, דובר מחוז מרכז במשטרה, אמר לחדשות 13: "מדובר באירוע קשה, טרגי, ובעיקר מיותר. של גבר בן 40 שנורה על ידי אדם בן 74 במה שהתחיל כפי הנראה מוויכוח על מקום חנייה בקניון ברמלה. כתוצאה מהירי הגבר נפצע באורח אנוש, פונה לטיפול בבית החולים אסף הרופא ושם נקבע מותו. אנחנו ממשיכים בחקירת המקרה".