צפו: בלב תל אביב - חשוד ניסה לברוח בעוד שוטר נתלה על רכבו

שני חשודים המוכרים למשטרה ניסו להימלט עם רכבם מצוות סיור כשברשותם סמים - אלא שאז התפתח מרדף שבמהלכו נסעו ברוורס בזמן שאחד השוטרים נשאר תלוי על חלון המכונית

זמן צפייה: 00:43

צוות סיור של המשטרה הבחין הלילה (שבת) בשני חשודים, משכונת פרדס דכה ביפו, המוכרים למשטרה נוסעים ברכב שכור על רחוב הרצל לכיוון אחד העם בתל אביב. משהתקרבו למכונית, אחד השוטרים הבחין בחשוד מנסה להחביא סמים בכך שזרק ביצת הפתעה של ממתק מחלון רכבו. השוטר ניגש אליו – והחשוד ניסה להימלט ברוורס בעוד השוטר תלוי על חלון הרכב.

לפי המשטרה, לאחר שהשוטר נתלה על הרכב, ניסה נהג הרכב לפגוע בשוטר בכך שהתנגש עם רכבו במונית שנסעה בנתיב הסמוך. בתיעוד מצלמות האבטחה ניתן לראות כיצד נהג המונית שהבחין במתרחש הטה את רכבו על מנת לא לפגוע בשוטר.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

חשד: גבר רצח את אשתו סמוך לירושלים – וניסה להתאבד

"דם ילדינו אינו זול": מאות מוחים נגד האלימות במגזר הערבי

לאור יום – ובאמצע הרחוב: ארבעה נעצרו בחשד לירי בצפון • תיעוד

שוטר נתלה על רכב בתל אביב
שוטר נתלה על רכב בתל אביב | צילום: מצלמת אבטחה

לאחר מכן, צוות הסיור שהבחין בנעשה החל לרדוף באופן רגלי עם נשקים שלופים ודרוכים על מנת למנוע פגיעה בחפים מפשע. שוטר נוסף נכנס לרכב והחל לנסוע אחר החשודים ברחובות רוטשילד ואלנבי לעיני המבלים במקום.

לבסוף, הרכב ובו החשודים נעצר מאחורי רכבים שעמדו ברמזור ונעצרו על ידי השוטרים. עוד מסרה המשטרה כי בביצת הפתעה שנזרקה מחלון נמצאו שלוש מנות של קוקאין ומנת אמ די במשקל של 6.8 גרם.