חשד: נערה סרסרה בקטינה מפנימייה לנערות בסיכון באזור י-ם

חוקרי היחידה המרכזית של משטרת ירושלים עצרו שלושה צעירים נוספים תושבי הצפון, בחשד שהיו לקוחותיה של הקטינה ששודלה לזנות. הוגשה בקשה להארכת מעצרם

 אישה צעירה באזיקים
אישה באזיקים (ארכיון) | צילום: רויטרס

פרסום ראשון: חוקרי היחידה המרכזית של משטרת ירושלים עצרו היום (שני) ארבעה חשודים, בהם שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם וקטינה מצפון הארץ, בחשד לביצוע שורה של עבירות מין בקטינה. מחקירת המשטרה שנוהלה עד כה, עולה כי הקטינה החשודה במעשה סרסרה בקטינה נוספת השוהה בפנימייה לנערות בסיכון, בעוד ששלושת הצעירים היו לקוחותיה. על פי החשד, החשודים ביצעו את מעשיהם בכמה מקרים ובמקומות שונים ברחבי הארץ. הוגשה בקשה להארכת מעצרם בפני בית משפט השלום בירושלים.

אתמול הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד חמישה בני אדם, בשנות ה-30 לחייהם, בגין ניהול רשת בתי בושת בדירות שונות בבת ים ובאשדוד. כתב האישום מתאר תקופה שארכה לכל הפחות כחמש שנים והסתיימה בחודש מאי 2019. נגד החמישה הוגשו אישומים נוספים, בהם עבירות סמים, עבירות מס ועבירות על חוקי הלבנת הון.

לכתבות נוספות בנושא:

"ניהלו רשת בתי בושת מדירות מסתור": אישום נגד חמישה בני אדם

אישום: במסגרת תפקידו - חוקר משטרתי ניצל מינית נשים

"השאיר אותה בסמטה מלוכלכת": הסוף האפל של הסרט "אישה יפה"

אזיקים
אזיקים | צילום: רויטרס

לפני כחודש הגישה המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד שוטר לשעבר, חוקר בימ"ר תל אביב, על פיו במסגרת תפקידו ניצל מינית נשים שעסקו בזנות. בעקבות זאת פוטר השוטר וסיים את שירותו במשטרה. על פי כתב האישום, מתוקף תפקידו השוטר ביצע חקירות שעניינן חשד לביצוע עבירות של הבאת אדם לעיסוק בזנות, סרסרות, גרימה לעזיבת המדינה לשם זנות או עבדות. כחלק מהתפקיד היה מגיע למקלט בו שהו נשים המוכרות כקורבנות סחר בבני אדם, חלקן נשים בזנות, והיה בקשר רציף עימן. על פי כתב האישום הנאשם ניצל את הקשר האמור כדי לקיים עם הנשים קשרים מיניים בהסכמה. לצורך ניהול הקשרים המיניים, כך עלה מהחקירה, רכש טלפון נייד פרטי בנוסף לטלפון הנייד המשטרתי שהיה ברשותו. כמו כן, כדי להסתיר את דבר הקשר בינו לבין הנשים, מחק הנאשם משני מכשירי הטלפון שהיו ברשותו את התכתובות בינו לבין הנשים וכן הנחה חלק מהנשים למחוק את התכתובות ביניהם ולא לספר לאיש על דבר הקשר ביניהם.