"צלמי את עצמך בתחתונים": תושב עמנואל חשוד שפגע מינית בקטינות

על פי החשד, אוריה אליהו עסיס בן ה-26 התחזה באופן סדרתי ברשתות החברתיות, בין היתר לשוטר וגניקולוג - וביצע עבירות פדופיליה. מעצרו הוארך בשמונה ימים. "את נראית סקסית"

זמן צפייה: 00:38

בית משפט השלום האריך היום (שלישי) בשמונה ימים את מעצרו של אוריה אליהו עסיס, תושב עמנואל בן 26 שנעצר אתמול בחשד לעבירות פדופיליה ופגיעה מינית בקטינות ברשת.

על פי החשד, עסיס התחזה באופן סדרתי ברשתות החברתיות בכמה שמות ודמויות. בהודעות שנחשפו, כתב לאחת הקטינות: "אני אגיד לך מה לצלם. צלמי את עצמך מול המראה רק בתחתונים", ובהודעה אחרת נכתב: "עדיין לא ראיתי ממש, אבל זה נראה שאת סקסית". לאחר שהקטינה הבהירה לו שאינה מעוניינת להצטלם ללא חזייה, כתב לה: "טוב, אז ביי".

ההתכתבויות של הפדופיל החרדי
ההתכתבויות של הפדופיל החרדי | צילום: חדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"ניצל רצונן לדגמן": גבר נעצר בחשד לעבירות מין בעשרות קטינות

חשד: נערה סרסרה בקטינה מפנימייה לנערות בסיכון באזור י-ם

מעריצה של אייל גולן טוענת: "ביקש ש'אפנק' את חבר שלו"

על פי החשד, עסיס הציג את עצמו ברשתות בין היתר כ"אלינור כהן", "יובל", "דניאל אסוס" ו"אנה אייזק". כמו כן, הוא חשוד כי התחזה לכמה דמויות, בהם מאמן שחייה, מדריך מיני, גניקולוג, שוטר וחייל.

החקירה בעניינו מתנהלת ביחידה 105, הפועלת להגנה על ילדים ונוער ברשת, בלהב 433 בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

ממשטרת ישראל נמסר: "לאור דפוס פעולתו הסדרתי של החשוד, ככל שעולה חשד בקרב הורים, מחנכים, או בני משפחה כי ייתכן וקטינה או קטין נוספים נפלו קורבן לפגיעה מסוג זה, נא לפנות בהקדם למוקד 105".

גבר גולש ברשתות החברתיות - אילוסטרציה
גבר גולש ברשתות החברתיות - אילוסטרציה | צילום: shutterstock

בחודש שעבר נעצר אדם החשוד שביצע שורה ארוכה של עבירות מין בעשרות קטינות, בגילי 17-13, לרבות פגיעה בפרטיות באמצעות צילום, ושימוש בגופו של קטין לפרסום תועבה.

על פי החשד, החשוד היה מפרסם הודעות ברשתות החברתיות תחת שמות בדויים וכך היה יוצר קשר עם קטינות. לאחר שביסס את הקשר עימן, תוך ניצול רצונן התמים לדגמן ולהתפרסם, ביקש מהן להגיע למקום מפגש לצורך צילומים. ככל הנראה, החשוד תיעד את הקטינות במצלמות נסתרות שהתקין במקום.

החשוד פעל במשך תקופה באופן עקבי ושיטתי, פיתח שיטות פעולה כדי להונות את הקטינות במטרה לגרום להן לשתף פעולה, וללא ידיעתן ביצע בהן עבירות מין.