תיעוד: פדופיל מורשע מסתובב ברחוב ללא פיקוח - ותוקף ילדים

עמיעד גרגאוי היה אמור להיות תחת עינם הפקוחה של שב"ס - אך זה לא עצר בעדו מלחזור ולבצע עבירות מין בקטינים, כשהאישום החמור ביותר נגדו הוא בגין ביצוע מעשי סדום קשים בבת עשר

זמן צפייה: 02:49

הפדופיל המורשע עמיעד גרגאוי, בן 25 מהיישוב שגב שלום, היה תחת פיקוח שירות בתי הסוהר – אך זה לא מנע ממנו לחזור ולבצע עבירות מין בארבעה ילדים בבאר שבע – החמורה בהן הייתה כאשר ביצע מעשי סדום קשים בילדה בת עשר. היום (שני) הוגש נגדו כתב אישום.

בשבוע שעבר נעצר גרגאוי בבאר שבע, לאחר שבלשי משטרת באר שבע התחקו על עקבותיו במצלמות האבטחה בעיר. בתיעוד, שהגיע לידי חדשות 13, נראה גרגאוי מגיע בשעות הצהריים לבאר שבע ומתחיל את מסע הצייד שלו. במהלך נסיעה באוטובוס הוא מבחין בילדה בת עשר וכאמור מחליט לתקוף אותה מינית.

הילדה שיצאה מביתה, עושה את דרכה לגן הילדים לאסוף את אחיה וגרגאוי פותח בריצה בעקבותיה. כשהילדה הגיעה לסמטה באחת השכונות הוא תפס אותה וביצע בה מעשה סדום. למרות גילה הצעיר הילדה נאבקת בו ואחרי מאבק ממושך מצליחה להימלט.  גרגאוי לא מוותר ורץ אחריה, אבל אז הוא מבחין באנשים נוספים, עולה על אוטובוס ונמלט מהמקום.

עוד בחדשות 13:

"צלמי את עצמך בתחתונים": תושב עמנואל חשוד שפגע מינית בקטינות

בן 70 נעצר בחשד לעבירות מין בבת 12; אמה ודודתה חשודות בסרסור

"ניצל רצונן לדגמן": גבר נעצר בחשד לעבירות מין בעשרות קטינות

הפדופיל עמיעד גרגאוי
הפדופיל עמיעד גרגאוי | צילום: חדשות 13

בשלב הזה נכנסו לתמונה בלשי משטרת באר שבע והתחילו להתחקות אחר כל צעד שלו. הם לקחו את תיעודי מצלמות האבטחה האלה, אספו ממצאים מרשיעים בזירה וכעבור זמן קצר הגיעו אליו ועצרו אותו.

משב״ס נמסר: יחידת ׳צור׳ של שב״ס הינה יחידת ארצית המפקחת על עברייני מין בקהילה בכל רחבי הארץ עפ״י צו בית המשפט, הנחיותיו והגבלותיו. החקיקה הרלוונטית איננה מאפשרת חשיפת מידע אודות המפוקח שבנדון, אולם יצויין כי מדובר במפוקח מסוכן, עליו בוצעו פעילויות, גלויות וסמויות, במישורים רבים ושונים, בתדירות גבוהה מאוד, ולמרות שאין ביכולת היחידה לספק השגחה צמודה 24/7 על כל מפוקח, כל חריג פלילי בעניינו הועבר לטיפול הגורמים הרלוונטיים. קציני הפיקוח של יחידת צור, פועלים וימשיכו לפעול תמיד, באופן מקצועי וברמת מבצעיות גבוהה על מנת לשמור על ביטחון האזרחים.

אתמול נעצר ונחקר בעל סוכנות דוגמנות בן 41 ממרכז הארץ בחשד לביצוע מעשים מגונים והטרדות מיניות בצעירים שהגיעו אליו לצילומים. נגד החשוד התקבלו מספר תלונות מהן עלה שהוא הזמין צעירים המעוניינים בקריירת דוגמנות לצילומים בסטודיו שלו שבתל אביב וכן לביתו, ובמהלכם על פי החשד ביצע את המעשים האמורים. החשוד יובא מחר לדיון בהמשך מעצרו בבית משפט השלום.

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: רויטרס

בחודש שעבר, המשטרה עצרה אדם החשוד שביצע שורה ארוכה של עבירות מין בעשרות קטינות, בגילי 17-13, לרבות פגיעה בפרטיות באמצעות צילום, ושימוש בגופו של קטין לפרסום תועבה.

על פי החשד, החשוד היה מפרסם הודעות ברשתות החברתיות תחת שמות בדויים וכך היה יוצר קשר עם קטינות. לאחר שביסס את הקשר עימן, תוך ניצול רצונן התמים לדגמן ולהתפרסם, ביקש מהן להגיע למקום מפגש לצורך צילומים. ככל הנראה, החשוד תיעד את הקטינות במצלמות נסתרות שהתקין במקום.