פרצו פנימה וירו באוויר: רעולי פנים שדדו חנות תכשיטים • תיעוד

המשטרה פרסה מחסומים בחיפוש אחר החשודים שפרצו לחנות בצפון הארץ. בסרטון ממצלמות האבטחה הם נראים מכניסים שק עמוס ברכוש גנוב, ששוויו הכספי טרם ידוע, אל רכבם - ובורחים מהמקום

זמן צפייה: 02:32

כמה רעולי פנים חמושים פרצו היום (רביעי) סמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר לחנות תכשיטים בכפר דיר אל-אסד שבצפון הארץ, וגנבו רכוש רב שטרם ידוע שוויו הכספי. לא היו נפגעים באירוע.

בתיעוד שפורסם מבריחתם מזירת האירוע, נראים החשודים כשהם דורכים נשק, מבצעים ירי לאוויר, מעבירים שק עמוס מהחנות אל רכבם – ובורחים מהמקום.

שוטרים שהוזעקו למקום פרסו מחסומים באזור ופתחו בסריקות לאיתור החשודים. חוקרים אספו בזירת האירוע ממצאים שישמשו להמשך החקירה.

השוד בדיר אל אסד
השוד בדיר אל אסד | צילום: דוברות המשטרה

בתוך כך, שני שודדים רעולי פנים פרצו לפני חודש לחנות הנוחות במתחם הדלק הסמוך לכלא מעשיהו ושדדו אותו. לאחר מכן, אחד השודדים נתפס בגלל חוסר מזל – הוא הפיל את הכובע, מה שהוביל אליו את המשטרה. בתיעוד שפורסם, השניים נראו כשהם נכנסים וממהרים לקופה, ואחד מהם הולך להביא תיק גדול שלתוכו הכניסו את השלל. השניים גנבו עשרות אלפי שקלים ועשרות קופסאות סיגריות והכו את המוכר למרות שלא ניסה להתנגד, ונמלטו.

שודד בחנות נוחות סמוך לכלא מעשיהו

אך כאמור, בתחילת השוד אחד הפורצים מיהר אל מאחור דלפק המוכר והפיל בטעות את הכובע שחבש על רצפה, מה שהיווה ראיה מרשיעה. הכובע נמסר למשטרה, שלקחה ממנו דגימת דנ"א ולכדה בעזרתה בתוך זמן קצר את אחד מהם.

עורך הדין גיורא זילברשטיין המייצג את החשוד, סיפר אז כי "השודד הראשון שנכנס זרק את הכובע בכוונה על הרצפה, כדי שיתגלה על ידי המשטרה. בכובע הזה באמת התגלה דנ"א שלטענת המשטרה הוא של מרשי. מדובר פה בהפללה של מרשי ואני אוכיח את זה במהלך המשפט".