בתגובה לניסיון החיסול בנהריה: בן 25 נורה למוות בג'דיידה מכר

מוחמד מוברשם הובא למרכז הרפואי לגליל ושם נקבע מותו. ככל הנראה מדובר בחיסול חשבונות לאחר האירוע בו נהרג בשוגג הצעיר אבי ציצושווילי. מוברשם הוא הנרצח השישי מתחילת השנה בחברה הערבית

מחמוד מוברשם נורה למוות בכפר גדידה אלמכר
מחמוד מוברשם נורה למוות בכפר גדידה אלמכר | צילום: חדשות 13

מחמוד מוברשם בן ה-25 נורה היום (שני) למוות בכפר ג'דיידה מכר, בתגובה לניסיון הרצח בנהריה בשבוע שעבר - שבו נהרג בשוגג אבי ציצושווילי. מוברשם הובא למרכז הרפואי לגליל כשהוא סובל מפצעי ירי, ולאחר מאמצי החייאה של הצוותים הרפואיים במקום, הם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, כאשר ככל הנראה מדובר בחיסול חשבונות. מוברשם הוא הנרצח השישי מתחילת השנה בחברה הערבית, אחרי ששנת 2019 הסתיימה עם 94 נרצחים.

ביום שלישי שעבר, נקבע מותה של שאדיה אבו סריחאן בת ה-33, אמא לשלוש בנות ולתינוק בן חצי שנה מהכפר ביר אל משאש שבפזורה הבדואית, סמוך לנבטים. היא פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב קריטי תוך פעולות החייאה, לאחר שבעלה הזעיק את מד"א, וטען "חנקו את אשתי". על גופתה נמצאו סימני אלימות.

לכתבות נוספות בנושא >> 

אירוע הירי בנהריה: מת מפצעיו בן ה-17 שנורה בעיר

"חנקו את אשתי": חשד לרצח אישה בת 33 מהפזורה הבדואית

Whatsapp Image 2020 01 20 At 1
מחמוד מוברשם נורה למוות בכפר גדידה אלמכר | צילום: חדשות 13
המשטרה פתחה בחקירה ועצרה ארבעה חשודים במעשה, בני משפחתו של הבעל. בשעות הערב נעצר חשוד חמישי במעורבות במקרה. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר באישה שלישית של אותו גבר, אבל ברישומים לא מופיעה כנשואה.
ביום שני שעבר, מוחמד קמאל סעדי בן ה-39, תושב המועצה המקומית בסמת טבעון שבגליל, בן 39, נורה למוות סמוך למקום. צעיר כבן 20 נפצע קשה-בינוני באירוע. השניים ככל הנראה היו ברכב כשנורו. זהו אינו מקרה הרצח הראשון במשפחה בתקופה האחרונה, ולפני כשלושה חודשים אחיו נרצח בזמן שבילה בחתונה. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע, ואם יש קשר למקרה שאירע באוקטובר. סעדי הוא ההרוג ה-94 בחברה הערבית ב-2019.

חובש מד"א יאיר סיאני סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שני גברים עם פצעי ירי בגופם, אחד מהם היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. התחלנו מייד להעניק להם טיפול רפואי, ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ לבית החולים - גבר במצב אנוש תוך כדי ביצוע פעולות החייאה וצעיר במצב בינוני עד קשה".