עובר האורח שנהרג מהירי בנצרת - הגן על נכדתו בגופו

תאופיק זאהר בן ה-60, מוזיקאי ומורה לנגינה, נקלע אתמול לזירת ירי בה ספג קליע ונהרג, במסגרת חילופי אש בין עבריינים. "הוא היה בן אדם שקט, אהב לחיות, אהב מוזיקה"

זמן צפייה: 02:27

מלחמות הפשע ברחובות נצרת הגיעו אמש (שני) עד לרציחתו ביריות של המוזיקאי תאופיק זאהר בן ה-60, שהלך ברחוב עם נכדתו בת הארבע. יריות שנורו לעבר מאפייה פגעו בזאהר, שלפי העדויות גונן על נכדתו - והציל אותה.

זאהר, מוזיקאי ומורה לנגינה, היה עובר אורח תמים שנקלע לירי כשצעד עם נכדתו לכיוון ביתם שמאחורי המאפייה. "הגענו למקום האירוע, שם מצאנו גבר בשנות ה-50 לחייו שרוע על הכביש", סיפר פרמדיק מד"א שהיה במקום האירוע. "הוא פונה במצב אנוש תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית החולים האנגלי בנצרת".

כאשר נפתחה האש לעבר המאפייה הוותיקה ברחוב פאולוס השישי שבעיר, זאהר גונן בגופו על נכדתו בת הארבע. אחת השכנות שראתה את התקרית נזעקת לעזרתו וביצעה בו החייאה, אך כאמור, מאוחר יותר בבית החולים נקבע מותו.

כתבות נוספות בנושא

חשד לרצח: נמצאה גופתה של נעדרת בת 19 מלוד

חשד לרצח: בן 23 נדקר למוות בקטטה באילת; צעיר נוסף נפצע קשה

זירת הירי בנצרת
זירת הירי בנצרת | צילום: החדשות 13

"הוא החזיק לה את היד, וכשירו לעברו, כיוונו למטה לאיזור הרגליים. הוא התכופף כדי להגן על הילדה, וקיבל את הכדור בחזה", סיפר נביל דניאל, חתנו של זאהר. "הוא היה בן אדם שקט. ניגן על העוד, כל נצרת מכירים אותו, כולם מחבבים אותו, הוא אהב לחיות, אהב מוזיקה", סיפר עליו בן דודו ויליאם זאהר, "הוא חי בשקט עם משפחה שלמה, וזה מה שקרה לו. הוא סתם עובר אורח שקיבל כדור וזהו - נגמרו החיים שלו".

לבקשת המשטרה, הוצא היום צו איסור פרסום על פרטים מחקירת הרצח. משפחתו דורשת מהמשטרה לפעול בנחישות. בשנתיים האחרונות השקיעו במחוז הצפוני משאבים רבים בטיפול בפשיעה בנצרת. והוקמה מפקדה של מג"ב והמשטרה שפועלת בעיר ומאות כלי נשק נתפסו. "זה ימשך, זה לא יעצור פה. הוא לא הראשון אז מתי יהיה האחרון?", ציין בן דודו דניאל.