בשבילי עפר צדדיים: תיעוד מבריחת החשוד ברצח זוגתו לשעבר בצפון

נמשך המצוד אחר רביע כנאענה, שהתנגש בעראבה במכוניתה של וופאא עבאהרה ואז דקר אותה למוות. בסרטון ניתן לראות את החשוד רץ בפאתי שכונה בעיר. השניים היו בהליכי גירושים

זמן צפייה: 00:13

רביע כנאענה, החשוד ברצח אשתו וופאא עבאהרה, תועד הבוקר (שלישי) במצלמות האבטחה כשהוא רץ בפאתי שכונה בעיר עראבה. כזכור, מאז אתמול מתנהל אחריו מצוד משטרתי. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לפנות למשטרת ישראל. שלושה בני אדם נעצרו ושבעה נוספים נחקרו בחשד שסייעו לכנאענה להימלט.

כאמור, אתמול נדקרה למוות עבאהרה, כבת 40, עראבה שבגליל על ידי הגרוש שלה. זאת, לאחר שהייתה מעורבת בהתנגשות של שני כלי רכב בכניסה לעיר. לאחר התאונה, דקר נהג הרכב הפוגע את הנהגת, והיא נפצעה אנוש. היא הובהלה למרכז הרפואי פוריה, ושם נאלצו לקבוע את מותה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

מסתערים על החנויות: תורים במרכזי הקניות הפתוחים • צפו

בג"ץ לנתניהו: נמק מדוע הסדר ניגוד העניינים לא תקף לגביך

צה"ל חשף זירת מטענים סמוך לגבול עם סוריה – בשטח ישראל

רביע כנאענה, החשוד בדקירת גרושתו בעראבה
רביע כנאענה, החשוד בדקירת גרושתו בעראבה
ופאא עבאהרה, שנדקרה למוות על ידי שנרצחה על ידי בן זוגה לשעבר בעראבה
ופאא עבאהרה, שנדקרה למוות על ידי שנרצחה על ידי בן זוגה לשעבר בעראבה | צילום: באדיבות המשפחה

בני הזוג, שעד כה היו בהליכי גירושין, מוכרים למשטרה ולשירותי הרווחה. כנאענה עצמו ריצה בעבר שמונה חודשי מאסר על עבירות של אלימות במשפחה. ועדת השחרורים סירבה לקצר את עונשו משום שהוא לא רצה לקבל טיפול מכל סוג שהוא. הנרצחת שהתה במקלט לנשים מוכות - אך עזבה אותו מרצונה. בכתב אישום שהוגש נגדו אשתקד, צוין שהחשוד איים על אשתו באומרו: "אל תכריחי אותי לעשות טעות, יהיה לי קשנ עם זה שאת והילדים תעזבו, יהיה לי קשה עם זה ואני לא אשלוט על התנהגותי".

חובש רפואת חירום במד"א ענאן בדארנה, סיפר אתמול: "כשהגענו למקום ראינו את האישה שוכבת ברחוב כשהיא מחוסרת הכרה, ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותה לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותה לביה"ח תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבה קריטי". שם, כאמור, נקבע מותה.

רביע כנאענה, חשוד בדקירת גרושתו בעראבה
רביע כנאענה, החשוד בדקירת גרושתו בעראבה | צילום: דוברות המשטרה