הואשם בדקירה ותועד מאיים בסכין - אך תיק הרצח קרס

טטיאנה קוקרב מתה לאחר ריב עם שכניה, שתועד במצלמת האבטחה של הבניין. אולם, למרות הראיות - התיק קרס, והאדם שלכאורה דקר אותה 5 פעמים והעלים עם זוגתו את הראיות - הואשם בחבלה מחמירה בלבד

זמן צפייה: 02:27

בחודש מארס האחרון התקבל במשטרה דיווח על מציאת גופת אישה מחוץ לבניין מגורים ברחובות. עוד באותו היום עצרו חוקרי המשטרה בני זוג המתגוררים בבניין, בחשד לרצח. חרף תיעוד ממצלמות האבטחה שהגיע לידי חדשות 13 ובו נראה הנאשם מגלגל לכאורה את האישה במדרגות הבניין, וסרטון שבו נראים בני הזוג מטשטשים את הראיות - תיק הרצח קרס. מה קרה באותו הערב, שנגמר ברציחתה של טטיאנה קוקרב, בת 45?

תחילת המקרה בבוקר שבת, כשבני הזוג הזמינו את טטיאנה לארוחה. בתיעוד מצלמות האבטחה נראות טטיאנה ושכנתה נפגשות בבית קפה, לאחר מכן הולכות לרכוש יחד משקאות ומצרכים לארוחה. על פי כתב האישום, במהלך ארוחת הערב, שבמהלכה שתו המשתתפים אלכוהול, התפתח ריב בין בני הזוג לבין טטיאנה שבשיאו דחף אותה הגבר ודרש ממנה לעזוב את הדירה.

הרצח ברחובות: מצלמות האבטחה תיעדו את האירוע
הרצח ברחובות: מצלמות האבטחה תיעדו את האירוע | צילום: החדשות 13

מצלמות האבטחה בבניין תיעדו את הנאשם מגלגל את טטיאנה במדרגות, תוך כדי שהוא מאיים עליה עם חפץ חד ומכה אותה בחוזקה. בשארית כוחותיה ביקשה טטיאנה לחזור לדירת השכנים כדי לקחת ממנה את הדברים שלה, שם, על פי כתב האישום, הנאשם דקר אותה חמש פעמים והכה באגרופים בראשה ובכל חלקי גופה.

לפי כתב האישום, בעוד טטיאנה דיממה למוות על רצפת ביתם, בני הזוג התרחצו והלכו לישון. כשהתעוררו - החליטו להיפטר מהגופה. הם עטו כפפות, נשאו אותה מהדירה, הכניסו אותה למעלית שבלובי הבניין ולבסוף הניחו את גופתה מחוץ לו. בתיעוד נוסף נראים בני הזוג כשהם דואגים לטשטש את הראיות ומנקים את חדר המדרגות מכתמי הדם.

הרצח ברחובות: מצלמות האבטחה תיעדו את האירוע
הרצח ברחובות: מצלמות האבטחה תיעדו את האירוע | צילום: החדשות 13

אולם, למרות סרטוני האבטחה, החבלות שהתגלו על גופה של טטיאנה והעדויות בתיק – כתב האישום הופחת. זאת, לאחר שחוות הדעת של המכון לרפואה משפטית הפתיעה את המעורבים בתיק, כשקבעה כי "לא ניתן לקבוע את סיבת המוות" של טטיאנה. נגד הגבר הוגש כתב אישום רק בגין חבלה חמורה, שהעונש המקסימלי בגינו הוא שבע שנים. ואילו זוגתו, שתועדה משבשת ראיות לכאורה, לא הואשמה בדבר.

הרצח ברחובות: מצלמות האבטחה תיעדו את האירוע
הרצח ברחובות: מצלמות האבטחה תיעדו את האירוע | צילום: החדשות 13