החשוד ברצח הגבר ברמלה: "תקף את אשתי - יצאתי להגן עליה"

עו"ד דניאל כפיר, הסנגור של החשוד שירה למוות באופיר חסדאי מול משפחתו, אמר כי היורה ראה ריב מתפתח בין אשתו לקורבן ולכן יצא מהרכב וירה שני כדורים. "הרגשתי סכנת חיים"

זמן צפייה: 03:45

החשוד ברצח אופיר חסדאי, גבר בן 74, הגיע היום (שני) לדיון בבית המשפט בראשון לציון. עורך הדין דניאל כפיר, הסנגור של היורה, אמר כי החשוד ראה כי אשתו חולת הסרטן "הותקפה בידי המנוח. הוא ראה את הריב ביניהם, יצא החוצה מהרכב ופעל כהגנה עצמית כשירה שני כדורים". במהלך חקירתו אמר החשוד לחוקרים כי הוא "הרגיש סכנת חיים". בתוך כך, הלווייתו של חסדאי תתקיים היום בשעה 19:00 בבית העלמין החדש ברמלה.

מלשכת משרד הבינוי והשיכון נמסר כי המשרד מלווה את משפחת חסדאי משנת 2015, לאחר שהמשפחה הגישה בקשה לקבלת דירה בדיור ציבורי ברמלה. ועדה בעניינם תיערך בשבוע הקרוב, ובמידה שלא תמצא דירה שמתאימה לצרכיהם - הם יהיו זכאים לסיוע בשכר דירה מטעם המשרד. השרה, יפעת שאשא ביטון, הנחתה את הגורמים הרלוונטיים במשרד ללוות את המשפחה עד לקבלת הדירה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

אשתו של אופיר חסדאי שנורה ברמלה: "אין לי מושג איך אסתדר לבד"

"התגייסות מרגשת": מאות תרמו למשפחת הגבר שנורה למוות ברמלה

תוך שלוש שעות: חשד לרצח בשלושה מקרים שונים ברחבי הארץ

הזירה ברמלה בה נורה למוות גבר כבן -40
הזירה ברמלה בה נורה למוות גבר כבן -40 | צילום: אמיר צעידי, חדשות 13

אתמול, כאמור, חסדאי נורה למוות בחניון קניון עזריאלי ברמלה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים אסף הרופא תוך שהוא מבצע בו פעולות החייאה, אך בהמשך צוות בית החולים נאלץ לקבוע את מותו. החשוד בירי, תושב לוד בן 74, נעצר לחקירה.

מאבטח שהיה במקום סיפר ששמע צעקות והזעיק עזרה. עוד הוסיף שכשהגיעו למקום הם ראו את הקורבן, ואת החשוד בירי שהיה בזירה. על פי החשד, המנוח ביקש מהיורה להתיישר כדי שיוכל להיכנס לחניה ליד, ואז החל העימות ביניהם שכאמור הסתיים בירי. פרמדיק מד"א שהגיע לזירת המקום סיפר: "ראינו גבר מחוסר הכרה לאחר שנפגע מירי, הייתה שם שוטרת שביצעה בו פעולות החייאה בסיסיות ואנחנו המשכנו לבצע פעולות מתקדמות, שנמשכו גם תוך הפינוי לבית החולים".

אופיר חסדאי
אופיר חסדאי | צילום: החדשות 13

דקלה, אלמנתו של אופיר, סיפרה אמש לחדשות 13 כי "אין לי מושג איך אני הולכת להסתדר לבד. יש לנו תינוקת אחת עם ניוון שרירים וילדה עם שיתוק מוחין. הוא עשה הכול".

עוד סיפרה דקלה, שסובלת גם היא מניוון שרירים, שבתם בת התשע וחצי הייתה עדה למתרחש: "היא שאלה אותי 'מה קרה? למה אבא שוכב על הרצפה?'. הוא היה כזה טוב, אני לא מאמינה שהוא פשוט נרצח ככה בדם קר. רעדתי, קראתי לו והוא פשוט לא ענה".

כמו כן, החל מאתמול אלפי בני אדם תורמים למשפחת חסדאי. הפנייה לציבור נעשתה ברקע האתגרים הרפואיים הרבים עמם מתמודדת המשפחה - דקלה, אשתו של אופיר, סובלת מניוון שרירים, וכמוה גם אחת מבנותיה. בת נוספת סובלת משיתוק מוחין.

ניתן להעביר תרומות לבנק מרכנתיל (מס' 17), סניף רמלה (מס' 669) למספר החשבון: 64462902 על שם דיקלה ואופיר חסדאי. בנוסף, ניתן לתרום דרך חשבון הפייפל של דיקלה ובאתר מימון ההמונים "Jgive" בכתובות: https://www.paypal.me/DiklaHishttps://www.jgive.com/new/he/ils/donation-targets/19844.