חשד לרצח ברהט: גבר כבן 30 נורה למוות בקטטה; אישה נפצעה קשה

צוות מד"א פינה את האישה שנפצעה קשה מפגיעת רכב ואת הצעיר שנורה לבית החולים סורוקה, שם ביצעו בו הרופאים פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו. שני תושבי העיר נעצרו בחשד למעורבות באירוע

זמן צפייה: 00:24

חשד לרצח: גבר נורה למוות הלילה (ראשון) בקטטה שפרצה ברהט, ואישה נפצעה קשה מפגיעת רכב. צוות מד"א פינה את השניים לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, שם בוצעו בפצוע פעולות החייאה, בסופן כאמור, נקבע מותו.

המשטרה פיזרה את הקטטה ופתחה בחקירת האירוע. הבוקר, נעצרו שני תושבי רהט בחשד למעורבות באירוע. הם יובאו במהלך היום לבית משפט השלום בבאר שבע לדיון בהארכת מעצרם.

עוד בחדשות 13:

פוענח רצח בוחן הנהיגה בקריית מוצקין: החשוד דקר אדם נוסף

פוענח רצח אם לחמישה בפתח ביתה ברמלה

חשד לרצח בבני ברק: אישה בת 65 נדקרה למוות – בנה נעצר

חשד לרצח באבו סנאן
חשד לרצח באבו סנאן | צילום: דוברות המשטרה

כזכור, לפני כשבוע נורה למוות הייתם איבריק, תושב אבו סנאן בן 25, במועצה המקומית שבגליל המערבי. הצעיר הובא למרכז הרפואי לגליל כשהוא במצב אנוש, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. באירוע נפצע קל גבר בן 54.

ד"ר אנה וקרב, רופאה מתמחה בכירורגיה, סיפרה כי: "הפצוע הגיע במצב אנוש, עם פצעי ירי בחזה, בבטן ובגפיים. הוא הובא תוך כדי החייאה, כשהוא מורדם ומונשם, והליך ההחייאה נמשך בחדר ההלם. למרבה הצער, כעבור פרק זמן קצר נאלצנו להודיע על מותו".

כמה ימים קודם לכן פוענח רצח אינתיסאר עיסא עיסאווי, אם לחמישה בת 53 שנורתה בפתח ביתה ברמלה. הירי התרחש לפני למעלה מחודשיים, כשעל פי החשד צעיר בן 23, שהיה בסכסוך פלילי עם בנה של אל-עיסאווי, הגיע לחצר בית הנרצחת וביצע ירי לכיוון בית המשפחה. הוא נעצר בחשד למעשה, בתחקיר הראשוני עלה כי אל-עיסאווי ככל הנראה נורתה בשוגג.

מהירי נפצע באורח קל גבר בן 40 הגר בבית הסמוך, שנפגע מקליע בירכו. לאחר הירי נמלט אל-מוסראתי מהמקום כשהוא רכוב על אופניים חשמליים, והסתתר בדירה בלוד עד שאותר על ידי המשטרה. המקרה פוענח לאחר שהחוקרים הצליחו לאתר במצלמות האבטחה את החשוד בירי יוצא מביתו, רוכב על אופניו לעבר הבית, מבצע את הירי ונמלט מהמקום.

אינתיסאר עיסא עיסאווי, שנורתה למוות ברמלה
אינתיסאר עיסא עיסאווי, שנורתה למוות ברמלה | צילום: החדשות 13

לפני כשלושה שבועות נורה למוות עבד אל-סלאם ג'אבר, בן 55 מטייבה, לאחר שיצא מתפילה במסגד בעיר. הוא נפצע אנוש, וצוות רפואי קבע את מותו במקום. טרם ברור מה הרקע לאירוע. חוקרי משטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירת הירי.

כמה שעות לאחר מכן, נפצע קשה גבר בן 44 בפזורה הבדואית. הוא הובא למרפאה מקומית בשגב שלום, ומשם פונה ע"י צוות מד"א לבית החולים סורוקה.

במקביל, באותו הבוקר נפגשו חברי הכנסת של חד"ש עם נשיא המדינה ריבלין, בנוגע לקידום תוכנית למיגור אלימות בחברה הערבית. חברי הכנסת הציגו לריבלין מכתב הממוען לראש הממשלה נתניהו, שנחתם על ידי 65 ח"כים, ובו הם מבקשים מנתניהו לקדם תוכנית זו.