במרכז משפט החשוד ברצח בחניון ברמלה: התיעוד שנחשף בחדשות 13

צילומי הדקות הראשונות לאחר הירי באופיר חסדאי שופכים אור על המקרה - ועומדים במרכז המשפט שמתנהל נגד ויקטור קטן. לטענת סנגוריו, התיעוד מצביע על המצב הנפשי שבו היה נתון באותה העת

זמן צפייה: 02:03

תיעוד הרגעים הראשונים שבזירת הרצח בחניון ברמלה שנחשף אתמול בחדשות 13, עומד במרכזו של המשפט נגד ויקטור קטן, שנאשם ברצח אופיר חסדאי בגלל ויכוח על חניה.

בתיעוד, נראות הדקות הראשונות של זירת הרצח בחניון שבקניון ברמלה לאחר הירי באופיר חסדאי, והוא עומד במרכז המשפט שמתנהל בימים אלו נגד ויקטור קטן שנאשם ברצח אופיר חסדאי.

לכתבות נוספות בנושא >> 

דקה אחר דקה: הרגעים שלאחר הרצח בחניון ברמלה • תיעוד בלעדי

אשתו של אופיר חסדאי שנורה ברמלה: "אין לי מושג איך אסתדר לבד"

ויקטור קטן, החשוד ברצח אופיר חסדאי, דקות לאחר האירוע
ויקטור קטן, החשוד ברצח אופיר חסדאי, דקות לאחר האירוע | צילום: חדשות 13

בדיון בבית המשפט על תנאי מעצרו של קטן, טענו סנגוריו כי התיעוד הזה שופך אור על המצב הנפשי שבו היה קטן בזמן שירה את שני הכדורים שהרגו את חסדאי.

מנגד, טוענים בפרקליטות שקטן ידע מה הוא עושה וירה בלי כל אזהרה: "הנאשם ביצע את הירי בכוונה לגרום למותו של אופיר" נכתב בכתב האישום. הרגעים האלה בחניון מתעדים כיצד נראית זירת רצח בזמן אמת, רצח שהתחיל בוויכוח על מקום חניה.

דקלה ואופיר חסדאי
דקלה ואופיר חסדאי | צילום: באדיבות המשפחה

כאמור, אתמול פורסם תיעוד הזירה שבה נרצח בחודש יולי אופיר חסדאי במהלך ויכוח על מקום חנייה נחשף. שתי יריות שירה ויקטור קטן באופיר חסדאי הפכו ויכוח על מקום חנייה בחניון ברמלה לרצח. 50 דקות לאחר שנכנס לחניון נקבע מותו של אופיר חסדאי.

בדקות לאחר הרצח בצד אחד של החניון עמדו מוניקה וויקטור קטן, אוחזים אחד בשנייה. לידם על הרצפה שרוע אופיר חסדאי. בצדו השני של החניון אשתו ובנותיו של חסדאי צופות במאמצי השוטרים להציל את חייו.

לאחר שירה בחסדאי עמד קטן רועד. השוטרים מנסים לגרום לקטן ההמום להתיישב, ואשתו אמרה: "הוא לא שומע, הוא בשוק יש לו סוכרת". אחר כך הובל קטן לניידת, וביקש מהשוטר מים. הוא עונה לשלילה לשאלה אם הוא מעוניין במכשיר השמיעה או במשקפיים להם הוא זקוק כדי לשמוע ולראות היטב.

אופיר חסדאי
אופיר חסדאי | צילום: החדשות 13

בזירת הרצח שחזר קטן את האירוע בבלבול רב. "אני הייתי באוטו, חניתי. הוא התחיל לקלל את אשתי. עוד לא גמרתי לחנות. זה חונה לא טוב, ההוא חונה לא טוב, אני מנסה להתיישר", אמר. "ההוא עצר כמו משוגע, לא יודע מה, התחיל לקלל את אשתי. ירד הרביץ לה. אני יצאתי מהאוטו. הכל שחור אני רואה. לא יודע... יריתי בו ברגל אם אני לא טועה".

"הוא הרביץ לה וזרק אותה לרצפה. הוא הרביץ לאשתי", המשיך. "לא יודע למה, הוא הרביץ לה. אני הייתי בתוך האוטו, אני קצת חירש לא שמעתי. רק שמעתי שהוא מרביץ לה וכשיצאתי הוא כבר הרביץ לה עוד פעם ועוד פעם".