חשד לרצח בכפר עילוט בצפון: נער בן 16 נדקר למוות

הנער הובא לבית החולים בנצרת במצב קשה כשעל גופו סימני דקירה, אך הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו במקום. המשטרה עצרה בן 16 בחשד למעורבות. החקירה נמשכת

זמן צפייה: 00:27

חשד לרצח בצפון: אחמד מג'די אבו-ראס בן ה-16 נרצח הערב (שלישי) בכפר עילוט שבצפון, כשעל גופו סימני דקירה. הוא הובא לבית החולים בנצרת כשהוא במצב קשה, והצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו במקום. נער בן 16 נעצר בחשד למעורבות. החקירה נמשכת.

אבו-ראס הוא הנרצח ה-102 מאז תחילת השנה כתוצאה מהאלימות בחברה הערבית. כזכור, ביום שבת האחרון נורו למוות שני צעירים, בני 27 ו-25 מהכפר כאבול ומרהט בשני אירועי ירי שונים. תחילה, היה זה אחמד גמל מהיישוב שבצפון, שנפגע במהלך קטטה שפרצה על רקע סכסוך בין משפחות. לאחר מכן היה זה יוסף מחרוס סולימאן אבו סתה מהיישוב בדרום.

כתבות נוספות בחדשות 13 >> 

הרווח של רה"מ מול ההפסד של בנט: השפעות הצעד של סער על הימין

סער פרש מהליכוד: "המפלגה הפכה כלי שרת לאינטרסים של נתניהו"

העצור מפרשת הצוללות שמועסק בליכוד – חרף תפוקה שמוטלת בספק

הנער אחמד מג'די אבו ראס שנרצח
הנער אחמד מג'די אבו ראס שנרצח | צילום: באדיבות המשפחה

לפני כשבוע גבר ירה למוות באמו, סובחיה טאטור בת ה-73, ובאחיו סלאם סובחי טאטור בן ה-39, באמצעות רובה צייד בביתו שבכפר ריינה שבצפון. הוא ירה גם באח נוסף שנפצע קשה. הפצועים פונו לבית החולים האיטלקי בנצרת, שם נקבע מותם של האם והאח. מהמשטרה נמסר כי "החשוד בן ה-51 נעצר והנשק שככל הנראה שימש אותו לביצוע המעשה נתפס". עוד נמסר מטעמם כי הרקע לאירוע הוא סכסוך משפחתי.