חשד לרצח בצפון: גבר כבן 30 נורה למוות במעאר

עמאד פאדל, בעבר שותף עסקי של גורמים המוכרים למשטרה, פונה לבית החולים תוך פעולות החייאה, אך הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו. הרקע לאירוע הוא חיסול חשבונות

זמן צפייה: 00:28

חשד לרצח: עמאד פאדל, תושב המועצה המקומית מעאר שבצפון בשנות ה-30 לחייו, נורה היום (שישי) למוות ביישוב. תחילה פונה פאדל על ידי צוות מד"א לבית החולים פוריה במצב אנוש תוך פעולות החייאה, אך הצוות הרפואי במקום נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את האירוע. הרקע למקרה הוא חיסול חשבונות.

פאדל, בעלים של מגרש כלי רכב ביישוב, היה בעבר שותף עסקי של גורמים המוכרים למשטרה מהמועצה המקומית ראמה והוא המקורב למשפחת מועדי מהכרמל. בעבר, נאלץ לנסוע לחו"ל בשל כמה מקרי ירי נגדו. אולם, הוא לפני כמה חודשים הוא שב לרגל הולדת בנו, והבוקר כאמור נרצח.

"כשהגעתי למקום ראיתי את הפצוע שוכב על המדרכה כשאנשים שהיו במקום מעניקים לו טיפול ראשוני", סיפר חובש מד"א מורן אבו שקארה. "הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה והוא פונה לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

רגב על פיטורי מנכ"לית משרד התחבורה: די להיות יפי נפש ולצקצק

רפי פרץ מצטרף לממשלה: יהיה השר לי-ם, מורשת ומיזמים לאומיים

חלוקת התיקים בליכוד: אמסלם יהיה השר המקשר בין הממשלה לכנסת

ימיד פאדל, ההרוג מירי בכפר מגאר
ימיד פאדל, ההרוג מירי בכפר מגאר | צילום: ללא

ביום רביעי נורה למוות נור שחדה אבו אלקיעאן, תושב חורה בן 20, למוות בשכונה 9 ביישוב שבנגב. צוות מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים סורוקה תוך ביצוע פעולות החייאה, ושם נקבע מותו.

בשבוע שעבר, עופר אבו סעדה וקרלוס אבו תמימי, שני תושבי עוספיה בשנות ה-30 לחייהם, נורו למוות ברכבם בכיכר השוטר בדליית אל-כרמל. צוות מגן דוד אדום קבע את מותם במקום. המשטרה פתחה בחקירה.