חשד לרצח בצפון: גבר בן 47 נורה למוות בכפר קרע

תושב המקום נפצע מירי ופונה למרכז הרפואי הלל יפה שבחדרה במצב אנוש, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע

זירת אירוע הירי בכפר קרע שבצפון הארץ
זירת אירוע הירי בכפר קרע שבצפון הארץ | צילום: דוברות המשטרה

חשד לרצח בצפון: גבר בן 47 נורה הערב (שלישי) למוות בכפר קרע. תחילה, הוא פונה למרכז הרפואי הלל יפה שבחדרה במצב אנוש, ובהמשך נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

ביום ראשון, בית משפט השלום בחיפה האריך בתשעה ימים את מעצר בעלה בן ה-48 של אמינה פרחאת יאסין בת ה-35, שנמצאה בשבת ללא רוח חיים בביתה בג'דיידה מכר שבגליל המערבי. הגבר, כזכור נעצר בזירת הרצח. לזוג ישנם שישה ילדים.

לעוד כתבות בנושא:

רצח האם לשישה בגליל המערבי: מעצר הבעל הוארך בתשעה ימים

חשד לרצח ברמלה: נורה למוות טרם לוויית בן משפחתו שנהרג הלילה

חשד לרצח: צעיר בן 23 נורה למוות בגן שעשועים ברמלה

זירת אירוע הירי בכפר קרע שבצפון הארץ
זירת אירוע הירי בכפר קרע שבצפון הארץ | צילום: דוברות המשטרה

ביום חמישי, צעיר בן 24 נורה למוות בשכונת ג'וואריש על רקע סכסוך עבריינים בעיר. ההרוג הוא קרוב משפחה של צעיר נוסף, שנורה למוות לילה קודם לכן בגן שעשועים בעיר. מדובר בתקרית ההרג השלישית בעיר בשבוע האחרון.

הצעיר נורה למוות כשהוא בסביבת קרובים, יחד עמם התכונן למסע הלוויה של קרוב משפחתם שנורה למוות. היורה השתמש בנשק אוטומטי וביצע לעברם ירי חסר אבחנה, כתוצאה מכך כאמור הצעיר נהרג.

אחד הכיוונים הנבדקים זה קשר בין האירוע הנוכחי לבין חיסולו של מוחמד אל-מוגרבי לפני למעלה משבוע וחצי בעיר. מוגברי היה נציג משפחת ג'רושי מרמלה, שלה מיזמים עסקיים. במשטרה נערכים לכך שהריגתו של מוגרבי תוביל לאלימות רבה בחברה הערבית.