גבר נורה למוות בנתיבות: "היורים התחפשו לשוטרים"

גבר כבן 50 נורה למוות ברחוב כפר דרום בעיר. לפי אשתו, שני אנשים מחופשים לשוטרים נכנסו לביתם, ירו בבעלה - ונמלטו. הנרצח מוכר למשטרה, וההערכה היא כי מדובר בחלק מסכסוך בין ארגוני פשיעה

זמן צפייה: 01:02

חשד לרצח: גבר בשנות ה-50 לחייו נורה היום (רביעי) למוות ברחוב כפר דרום בנתיבות. צוות מד"א שהגיע לזירה איתר את הגבר כשהוא שוכב ללא הכרה בחדר המדרגות של הבניין עם פציעות חודרות בגופו. לאחר ביצוע בדיקות רפואיות, הצוות נאלץ לקבוע את מותו. אשתו של הנרצח טענה כי שני אנשים מחופשים לשוטרים נכנסו אל ביתה, ירו בבעלה - ונמלטו מהמקום.

הנרצח מוכר למשטרה וההערכה היא כי מדובר בחלק מהמלחמה המתנהלת בימים אלו בין שני ארגוני הפשיעה של שלום דומרני ובני שלמה. החשודים בירי שרפו את הרכב ונמלטו. הרכב אותר ביער בנתיבות. תת ניצב יאיר חצרוני, מפקד מרחב נגב, נמצא בדרכו לזירה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

משלומי שבת ועד שירה איסקוב: משיאי המשואות ביום העצמאות ה-73

"ביקשתי נשיקה אחרונה": אלמנת הטייס שנפל על האהבה שנגדעה

למען איציק סעידיאן: עשרות עמדו בצפירה מחוץ לאגף השיקום בפ"ת

זירת האירוע בנתיבות
זירת האירוע בנתיבות | צילום: דוברות איחוד הצלה

אחד השכנים סיפר לחדשות 13: "ראינו אותם נכנסים לבניין, הם עברו מבית לבית וחיפשו מישהו ואז שמענו יריות. לא היינו בטוחים שזה מפה. אחרי חצי דקה ראינו שני אנשים מחופשים לפקחים עירוניים עם כובעים ומסכות על הפנים. הם יצאו מהבניין כאילו לא קרה כלום ונעלמו".

פרמדיק מד"א, עומר ביטון, סיפר: "הובילו אותנו אל הפצוע ששכב בחדר מדרגות בבניין המגורים כשהוא עם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום."