בת 30 אותרה ללא רוח חיים בחולון - חשד שנדקרה למוות ע"י בעלה

צוות מד"א מצא את האישה כשהיא מחוסרת הכרה ונאלץ לקבוע את מותה במקום. המשטרה פתחה בסריקות אחר הדוקר. הבעל החשוד נעצר באוגוסט האחרון בגין עבירות אלימות כלפי אשתו - ושוחרר בחודש שעבר

זמן צפייה: 00:46

חשד לרצח בחולון: אישה כבת 30 אותרה הערב (שלישי) ללא רוח חיים בדירתה ברחוב הערבה בחולון לאחר שככל הנראה נדקרה על ידי בעלה. כוחות המשטרה ומגן דוד אדום שהגיעו לדירה מצאו את האישה בחדר המדרגות כשהיא דקורה מספר רב של פעמים בכל חלקי גופה. המשטרה פתחה בסריקות אחר החשוד ברצח - שנמלט מהמקום.

הבעל החשוד נעצר באוגוסט האחרון בגין עבירות אלימות כלפי אשתו, נעצר עד תום ההליכים, נשפט לעשרה חודשי מאסר ושוחרר ב-11 במארס. האישה מוכרת לשירותי הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית חולון. שהתה במקלט לנשים מוכות בחיפה ועזבה מרצונה.

"נכנסנו לבניין והובילו אותנו למקום בו שכבה אישה כבת 30 מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה", סיפר חובש רפואת חירום ערן כרמל. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מניין המתים מקורונה עלה ל-208; ירידה במספר החולים שבמצב קשה

בסימן ההוקרה לצוותים הרפואיים: אלו אירועי יום העצמאות

פיגוע ביום הזיכרון: בת 61 נדקרה בכפר סבא; מצבה בינוני-קשה

הזירה בחולון
הזירה בחולון | צילום: מד''א

יו"ר נעמ"ת חגית פאר אמרה בתגובה לאירוע כי "סיר הלחץ של הקורונה נותן אותותיו והנשים הן הראשונות להיפגע". לדבריה, הארגון פנה לפני מספר שבועות לשרי הממשלה, ואף הזהיר "שהלחצים הבריאותיים והכלכליים יובילו לעלייה במקרי האלימות בתוך משפחות שגם כך נמצאות בסיכון לתופעות שכאלו".

"אני קוראת לראש הממשלה ליישם לאלתר את התוכנית למאבק באלימות במשפחה שמעלה אבק או שבקרוב תיכנס לחיינו עקומה חדשה ומדממת שתכלול נשים שנפגעו אנושות ואף נרצחו - נשים שניתן היה להציל", סיכמה.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-2004281926' autoplay='0' credit='מד"א' desc='זירת האירוע בחולון' kid='1_vhadmnpd' duration='']

ביום רביעי שעבר, אישה בת 43 נדקרה על ידי בעלה במקום עבודתה בעפולה. היא פונתה במצב בינוני לבית החולים העמק. מחקירה ראשונית עלה כי בן זוגה הגיע לסופרמרקט שבו היא עובדת, דקר אותה - וברח. לאחר מספר שעות שבהן המשטרה סרקה אחריו, הוא הסגיר את עצמו.

זמן קצר לפני כן, אישה בת 48 נורתה למוות בבית מגורים בשכונת הרכבת בלוד. צוות מד"א הוזעק למקום בעקבות דיווחים על אירוע ירי, ומיד נאלץ לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירה. המנוחה הייתה מוכרת לרשויות הרווחה ולמשטרה.