בעקבות ההודאה כי הכה את חברו למוות: חודשה חקירת הרצח בב"ש

בספטמבר נמצאה גופת תושב העיר בן 53 בביתו כשעליה סימני אלימות, אך המכון לרפואה משפטית קבע כי אין חשד לפלילים ודחה בקשה לנתיחת הגופה. אתמול הודה גבר בביצוע המעשה - והביא לפתיחת התיק

זמן צפייה: 04:02

בחודש ספטמבר נמצאה בדירה בבאר שבע גופת גבר בן 53 כשעליה סימני אלימות, אך המכון לרפואה משפטית קבע כי אין חשד לפלילים – והתיק נסגר. אתמול (חמישי) נכנס אדם לתחנת משטרה בעיר הדרומית והסגיר את עצמו בביצוע המעשה. בעקבות ההודאה, הוחלט לפתוח את חקירת המקרה - לאחר שנקבע כי אין חשד לפלילים.

באחד בספטמבר, כאמור, הוזעקו שוטרים לביתו של הגבר, ומצאו את גופתו בחדר האמבטיה – כשעליה סימני אלימות. ביחידת הזיהוי הפלילי במשטרה חשדו מיד במניעים פליליים, והגישו לבית המשפט בקשה לביצוע נתיחת הגופה.

עוד בחדשות 13:

דיווח בבריטניה: שני אזרחים נהרגו בפיגוע הדקירה בלונדון

רקטה נורתה לעבר עוטף עזה ונחתה בשטח פתוח; צה"ל תקף ברצועה

מגעים בין העבודה והמחנה הדמוקרטי לקראת ריצה משותפת בבחירות

ניידת משטרה
ניידת משטרה | צילום: בוצ'צ'ו

עם זאת, המכון לרפואה משפטית קבע כי לא מדובר ברצח, אלא במוות שנגרם בשל נפילה בעקבות שכרות או מחלה של המנוח. לדבריהם לא נמצאו סימני מאבק, ונתזי הדם שאותרו בזירה ככל הנראה נוצרו מהשבר באפו של הגבר בעקבות הנפילה. השופטת זהר דולב להמן דחתה את בקשת הנתיחה – והתיק נסגר.

אתמול בלילה, כאמור, הגיע גבר לתחנת המשטרה וסיפר כי בליל האירוע שתה אלכוהול עם המנוח ובשלב מסוים התלהטו הרוחות והוא הכה את חברו למוות. היום ביצע הגבר שחזור של האירוע בזירה, שבו מסר פרטים מוכמנים – כאלו שידועים רק למי שביצע את הרצח. בעקבות ההתפתחויות, תיפתח חקירת האירוע.

מהמכון לרפואה משפטית נמסר כי הנושא נמצא בחקירה משפטית.