חצי שנה לאחר שאמם נורתה למוות: 2 אחים מהמשולש חוסלו בטול כרם

שאפע וסלאח אבו חוסיין, בני 19 ו-30 מבאקה אל-גרבייה, נורו למוות בעיר הפלסטינית. אמם של השניים, עאידה, נהרגה בסוף אוקטובר אשתקד מירי, כשנסעה ברכבה בעיר מגוריה

זמן צפייה: 00:23

חיסול כפול בטול כרם: שאפע וסלאח אבו חוסיין, שני אחים בני 19 ו-30 מבאקה אל-גרבייה שבמשולש, נורו הלילה (שישי) למוות בעיר הפלסטינית. זאת, כחצי שנה לאחר שאמם עאידה נורתה למוות בעיר מגוריהם בעת שנסעה ברכבה. מתחילת השנה נרצחו 32 אזרחים ערבים.

לפני שבוע, כזכור, תוך שעות ספורות נורו למוות שלושה צעירים בכפרים בצפון. שניים נרצחו בדיר אל אסד, וצעיר נוסף בן 21 נורה למוות בכפר איבטין. ארבעה בני אדם נוספים נפצעו באירועים, בהם שני ילדים בני 10 ו-13, שנפצעו בינוני וקל.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

משרד הבריאות: חובת עטיית המסכות בשטח פתוח תבוטל מיום ראשון

בעקבות סעידיאן: זיו שילון מונה להוביל רפורמה באגף השיקום

עשור ל"כיפת ברזל": כך שינתה הטכנולוגיה את חיי הישראלים

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-214161610 ' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד הרצח' poster='' kid='1_rrrbzl5a' duration='63']

שאפע וסלאח אבו חוסיין, אחים מבאקה אל-גרבייה שנורו למוות בטול כרם
שאפע וסלאח אבו חוסיין, אחים מבאקה אל-גרבייה שנורו למוות בטול כרם

תיעוד הרצח הכפול בדיר אל-אסד, לעיני המצלמות, שבו נראו שני רעולי פנים פותחים באש מנשק אוטומטי לעבר שיפודייה במקום, ורוצחים את חאפד ואחמד סונעאללה, זעזע את התושבים. "זה מקרה מזעזע, מקרה אלים. מעולם לא היה מקרה פזיז כזה עם רצח בדם קר של שני קורבנות וווידוא של מוות", אמר עו"ד בלאל סונעאללה, דודם של הנרצחים.

"כל יום הדבר הזה קורה, זה לא ייחודי ליום הזה, כל יום יש רצח וכל יום כאשר הילדים שלך לא בבית אתה מרגיש מאוים", אמר עו"ד אמל עוראבי. "המצב הוא עצוב. אנחנו נמצאים במצב קשה יותר ויותר", הוסיף לדבריו הישאם דבאח, תושב הכפר.

עאידה אבו חוסיין, נורתה למוות בבאקה אל-גרבייה
עאידה אבו חוסיין, נורתה למוות בבאקה אל-גרבייה | צילום: באדיבות המשפחה