יממה לאחר שבן דודו נרצח: בן 24 נורה למוות במשולש

צוות מד"א הגיע לזירת האירוע ביישוב ג'ת ופינה לבית החולים את מאלק סעיד אבו אל-פול, שקרוב משפחתו נקבר שעות קודם לכן - אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הנסיבות נחקרות - חשוד נעצר

זמן צפייה: 00:23

צעיר בן 24 נורה למוות הלילה (חמישי) במועצה המקומית ג'ת שבמשולש. מדובר בתושב היישוב, מאלק סעיד אבו אל-פול, שבן דודו נרצח אתמול בבאקה אל-גרבייה. צוות מד"א פינה את הצעיר לבית החולים הלל יפה שבחדרה במצב קשה, שם בהמשך נקבע מותו בתום ניסונות החייאה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות הירי. מדובר ברצח הרביעי בחברה הערבית בתוך 30 שעות.

המשטרה עצרה צעיר תושב המקום, שהיה ברכב עם הקורבן ונפגע קל, בחשד למעורבות באירוע. הצעיר נפגע כתוצאה מהתלקחות בקבוק תבערה שהיה ברשותו. נבחן החשד כי השניים השליכו מספר רגעים קודם לכן בקבוק תבערה נוסף ובצעו ירי לעבר בית סמוך בכפר.

כזכור, אתמול מוחמד ראיד ותד בן 22 נדקר למוות בבאקה אל-גרבייה. צוות מד"א העניק לו טיפול ופינה אותו במצב אנוש לבית החולים הלל יפה שבחדרה, שם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

חשד לרצח בכפת ג'ת
חשד לרצח בכפת ג'ת | צילום: דוברות המשטרה

ביום שלישי נורה למוות תושב כפר יאסיף בן 20, אדהם נאטור, במועצה המקומית. תחילה הוא פונה במצב אנוש למרכז הרפואי לגליל, אך כעבור זמן קצר הצוות הרפואי במקום נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בסריקות אחר חשודים ואספה ממצאים בזירה. נסיבות האירוע נבדקות.

שעות לפני כן, נהרג כתוצאה מירי ברחוב המחרוזת ביפו פריד חלאף אבו סיף, צעיר בן 20. נער נוסף נפצע אנוש באירוע. השניים פונו לבית החולים וולפסון, ושם נקבע מותו של ההרוג. בהמשך, הנער הועבר לבית החולים איכילוב. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

קרובת משפחה של הנער שנפצע אנוש סיפרה כי "החזקתי לו את היד וראיתי שהוא עדיין חי". היא הביעה את מורת רוחה ותהתה: "איפה המשטרה ומג"ב? רק באים לכאן בשביל הסמים? שיחפשו את הרוצחים. זה מאפיה".