אם הנערה האוטיסטית שנאנסה: "אני מרוסקת - הוא גמר את הילדה"

בית המשפט האריך בשישה ימים את מעצרו של איגור אולסיק החשוד באונס נערה על הרצף האוטיסטי אתמול באשדוד. אמה של הנערה סיפרה לבני המשפחה: "המשימה שלנו היא קודם כל לשקם את הילדה"

זמן צפייה: 00:26

האונס המחריד באשדוד: הנערה על הרצף האוטיסטי, שנחטפה ונאנסה אתמול באשדוד, שוחררה לפנות בוקר (שלישי) לביתה לאחר שעברה במהלך הלילה בדיקות בבית החולים. החשוד, איגור אולסיק בן ה-41, נמצא כמאומת לקורונה ולכן לא נכח פיזית בדיון בבית המשפט, שהאריך את מעצרו בשישה ימים. אימה של הנערה שיתפה הבוקר את בני משפחתה בתחושות הקשות מאז התרחש המעשה המחריד.

"הוא גמר את הילדה לחלוטין ואני לא יודעת עכשיו מאיפה להתחיל. אני מרוסקת. זה יום אבל למשפחה שלי", סיפרה האם. לדבריה, הילדה חזרה הביתה וסיפרה לאחותה התאומה על מה שעברה: "הילדה במצב מורכב מאוד, היא בקושי מתקשרת ועכשיו האסון הזה. אני לא יודעת מאיפה להתחיל, אבל המשימה שלנו היא קודם כל לשקם את הילדה".

איגור אולסיק חשוד אונס באונס נערה אוטיסטית אשדוד
החשוד באונס איגור אולסיק

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חשד: אמא סרסרה בבתה בת ה-15 לשירותי מין – 6 גברים נעצרו

דחפה, משכה והשליכה: סייעת בפעוטון בנס ציונה מואשמת בהתעללות

ארה"ב מתעקשת: "לא קיבלנו עדכון על הכרזת גנץ"

"הוא צעק עליה והכניס אותה בכוח", הוסיפה האם, "היא ניסתה לבעוט בו ולא הצליחה, הוא רצה לתת לה לעשן ולשתות אלכוהול בכוח, סגר אותה בחדר, היא התחילה לצרוח ולצעוק. היא ברחה כשאמו נכנסה, רצה הביתה, התמוטטה וצעקה לי מה הוא עשה. הוא גמר לי על הילדה שלי, הוא רמס לי את הילדה ואת המשפחה".

עוד סיפרה האם: "היא אמרה לי 'אני מנסה להשתחרר ואני לא יכולה', היא חסרת ישע, היא פחדה אפילו לצעוק ברחוב. היה לה מאוד קשה להראות לנו את הדירה, אבל היא הייתה אמיצה ולקחה את השוטרים ואותנו לשם, הילדה עברה טראומה קשה".

"עכשיו היא צריכה לחזור לבית החולים אחרי מה שהיא עברה ולעשות בדיקת קורונה", הוסיפה האם, "הילדה עברה טראומה, כל הלילה היא לא ישנה, עכשיו אנחנו צריכים לשקם אותה. הוא צריך להיות בכלא כל החיים".

אתמול נעצר גבר בשנות ה-40 לחייו בחשד שאנס את הנערה. לפי החשד, בת ה-14 הלכה ברחוב ונתקלה בגבר שגרר אותה לביתו וביצע בה את זממו. הנערה סיפרה על המקרה לבני משפחתה, שהזעיקו את השוטרים. "הילדה פשוט מפורקת נפשית, האנס התעלל בה קשות. לא אנוח עד שימוצה הדין עם האנס המתועב הזה", מסר אחד מבני המשפחה.