דקר לעיני חמשת ילדיהם: פוענח רצח האם בגליל המערבי

מהחקירה עולה כי הילדים, בני שנתיים עד 15, ניסו לסייע לאמם – אך כאשר גורמי הרפואה הגיעו למקום הם נאלצו לקבוע את מותה. במהלך ניסיון המעצר התבצר החשוד בביתו והשליך סכינים לעבר הכוחות

זמן צפייה: 00:22

הותר לפרסום: המשטרה פענחה את רצח אמינה יאסין, אם לחמישה מג'דידה-מכר שבגליל המערבי, שהתרחש לפני כשלושה שבועות. הבוקר (שני), בסיום החקירה הוגשה הצהרת תובע נגד בעלה – יאסין יאסין, החשוד בביצוע הרצח.

ב-17 באוגוסט התקבלה במשטרה פנייה במשטרה מאחד מילדיה של יאסין, שביקש עזרה וסיוע רפואי דחוף עבור אמו שנפצעה. עם הגעת גורמי הרפואה והמשטרה למקום התבצר החשוד בתוך הבית, ולא אפשר את כניסתם למקום.

ילדיהם בגילי שנתיים עד 15, שהיו עדים לרצח, ניסו להגיש לאם סיוע, אך כאשר הצליחו השוטרים להיכנס לבית דרך המרפסת ולהשתלט על החשוד – לא נותר לכוחות הרפואה אלא לקבוע את מותה.

עוד בחדשות 13:

רצח הזוג בנגב: שני בני אדם נעצרו בחשד למעשה

המשטרה השיבה למשפחתה של נאוה אלימלך עגילים שענדה ביום הרצח

המשטרה פענחה את רצח הקשישה באום אל-פחם: בנה יואשם במעשה

Whatsapp Image 2019 07 31 At 2
זירת הירי בלקיה | צילום: חדשות 13

הלילה נעצרו שני בני אדם בחשד לרצח בני הזוג סולימן ועזיזה אל-ראבידי בלקיה שבנגב בסוף חודש יולי. השניים יובאו בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בבאר שבע. הרקע לרצח בני הזוג, שכזכור נורו למוות לעיניי בנם, הוא ככל הנראה סכסוך קרקעות.

תחילה, העריכו במשטרה כי הרקע למקרה הוא נקמת דם בעקבות רצח שהתרחש לפני כשנה במקום. אולם, כעת כאמור חושדים החוקרים כי מדובר ברצח בשל מניע שונה.

זינב מחאמיד בת ה-83 מאום אל פחם שנדקרה למוות בביתה
זינב מחאמיד בת ה-83 מאום אל פחם שנדקרה למוות בביתה | צילום: חדשות 13

לפני כשבועיים הותר לפרסום כי המשטרה פענחה את רצח הקשישה זינאב מחאמיד באום אל-פחם לפני כחודש וחצי. הצהרת תובע הוגשה נגד בנה, נור אלדין מחאמיד בן ה-47, לקראת כתב אישום.

כאמור, לפני כחודש נמצאה מחאמיד בת ה-83 בביתה שבעיר כשהיא ללא סימני חיים ועליה פצעי דקירה. צוותי מד"א קבעו את מותה במקום. המשטרה פתחה בסריקות שבסופן נעצר בנה, תושב המקום בן 47, והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה.

לפני כחודש, אישה בת 65 נדקרה למוות ברחוב הרצל בבני ברק, לפי החשד על ידי בנה בן ה-32. המשטרה הגיעה לזירה, עצרה את הבן ופתחה בחקירה. פרמדיק מד"א, עומר חזן, סיפר: "כשנכנסו לדירה ראינו אישה בת 65 שוכבת מחוסרת הכרה עם מספר פצעי דקירה בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".