ממשיך להסתבך: חוגג הציג סרטון ש"מנקה" אותו מהחשדות – החוקרים לא השתכנעו

במסגרת חקירתו במשטרה, סיפק חוגג ראייה חדשה בדמות סרטוני מין שצילם עם נשים - אלא שהדבר סיבך אותו עוד יותר, עקב תיעוד אסור של אקט מיני ללא הסכמה ובמעורבותן של קטינות

זמן צפייה: 04:13

חקירת "המשחק הגדול" נמשכת: במסגרת חקירתו של משה חוגג היום (רביעי) במשטרת ישראל, הוא סיפק ראייה חדשה של סרטוני מין שצילם, על מנת לנקות את עצמו מחשד לפגיעה מינית בדוגמנית. אלא שבסרטון הוצגה קטינה שצולמה באופן בלתי חוקי בזמן אקט מיני ללא ידעתה - דבר שסיבך את חוגג עוד יותר.

לפי החשד, הסרטונים צולמו בין היתר בחדרה של הדוגמנית, ובהם נמצא תיעוד רב של אקטים מיניים בהשתתפותו של חוגג עם נשים, לרבות עם קטינות. בהמשך לכך, היום הוארך מעצרו של חוגג בשמונה ימים נוספים, זאת על רקע הונאת המשקיעים בעשרות מיליוני שקלים - ועדותן של נשים המספרות על פגיעות מיניות או ניצול ממשי שחוו מצד חוגג ומקורביו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תחקיר: חברת "סימילאק" הפעילה משתמשים מזויפים ברשת – ותיקנס במיליונים

עדות חדשה על אונס נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל: "קפאתי"

שעות ספורות לאחר שמונתה: ראש ממשלת שוודיה הראשונה התפטרה

משה חוגג
משה חוגג | צילום: רויטרס

עובדת לשעבר בסוכנות הדוגמנות ITM, דניאל כהן, גילתה על פגיעה מינית שעברה אחת הדוגמניות ע"י חוגג, וסיפרה בתחקיר חדשות 13: "היא הייתה שם לבד, אז דאגתי לה. לא הבנתי מה היא עושה בדירה של גבר כזה מבוגר, גם נשוי, גם אבא. ובעצם משה ראה אותי שם במצלמות, ואמר לעמרי להעיף אותי. עמרי סיפר לי את זה".

אמה של הדוגמנית המדוברת דיברה עם כהן לאחר שנודע לה על הפגיעה המינית של בתה, ואמרה לה: "את יודעת כמה חמור מה שעמרי עשה? את יודעת איזה דמעות, אני לא ישנה בלילה, אני מזועזעת ממה שהוא עשה. ולא רק עמרי מעורב בזה, אבל עמרי שתק, הוא לא אמר כלום".