הגננת המתעללת טענה במשטרה: לא זוכרת את המקרים

עורך דינה של כרמל מעודה, שתועדה פוגעת בילדים בגן בראש העין, הגיש בקשה לביהמ"ש להיפגש עם פסיכיאטר, בטענה כי גרסתה מחייבת זאת. ייתכן שייבדק אם סבלה מאי שפיות זמנית

זמן צפייה: 01:05

כרמל מעודה, שתועדה מתעללת בפעוטות בגן ילדים בראש העין, הגישה היום (חמישי) בקשה לבית המשפט המחוזי להיפגש עם פסיכיאטר. זאת, לאחר שמסרה גרסה לפיה היא אינה זוכרת את האירועים. מעודה החליפה עורך דין, ופרקליטה החדש, אפרים דמרי, הודיע לאחר שנפגש עמה שגרסתה מחייבת הערכה של גורם מקצועי.

הפרקליטות תודיע בימים הקרובים אם היא מסכימה לכך, ואז הבקשה תובא לפתחו של בית המשפט. אם הבקשה תתקבל, ייתכן שתעבור חוות דעת פסיכיאטרית שתבדוק אם מעודה סבלה מאי שפיות זמנית.

לכתבות נוספות בנושא:

טור אישי של מאור צור – שחשף את העדויות על הגננת המתעללת

"הגננת המתעללת" למשפחתה: "מבקשת סליחה שאתם עוברים זאת בגללי"

מהריגת יסמין לגננת מראש העין: התעללות בפעוטות – מכת מדינה

עו"ד אפרים דמרי
עו''ד אפרים דמרי

ביום ראשון נחשף בחדשות 13 כי טרם הצתת הבניין שבו פעל הפעוטון של כרמל מעודה - "הגננת המתעללת" מראש העין, התקשרה זו למשפחתה והתנצלה בפניהם. "אני מבקשת סליחה שאתם צריכים לעבור את זה בגללי. אין לי מושג איך עשיתי את הדברים האלה. אני מבקשת סליחה מכל מי שנפגע", כך לדברי בני המשפחה.

בני המשפחה אמרו לחדשות 13 שמאז התפוצצה הפרשה הם חשים מאוימים, וביקשו מההורים הזועמים לכוון את הכעס שלהם למקום הנכון. הצתת הפעוטון, והבניין בו פעל, היה האירוע שבו מומשו האיומים שספגו משפחת מעודה מאז נחשפו מעשיה של כרמל. "בוקר יום שבת, שריפה. קמים לשריפה. מתעוררים כשכבר אנחנו בתוך סיוט. יוצאים בלי נעליים עם ילדות קטנות. בת שלוש עם תחתונים, לא יכולה אפילו לשים שנייה טיטול רצים ברחוב. למה?", סיפרו בני המשפחה. 

כרמל מעודה בבית המשפט
כרמל מעודה בבית המשפט | צילום: חדשות 13

"וגם לקבל איומים בטלפון בבית, לומר לילדים בני 12 ו-13 ללכת להתאבד? זה דבר שלא מתקבל על הדעת", הוסיפו.  "מה שהיא עשתה זה מעשים חמורים ועל זה היא תקבל את העונש שלה אבל אנחנו, הילדים שלנו, לא אמורים לקבל את העונש הזה במקומה. אתם מדברים על התעללות, היא עשתה התעללות. אז מה, אתם עושים את אותו הדבר כרגע? מתעללים בילדים? אנשים לא מבינים שצריך לעשות הפרדה, שזה לא המשפחה קשורה. בן אדם עשה טעות הוא ישלם על הטעות הזו, אבל לא כולם מסביבו". 

עוד טרם ההצתה הם מעידים, פנו בני המשפחה של הגננת למשטרה בשל האיומים שקיבלו. "התרעתי על המצב הזה במשטרה לפני שקרה המקרה", אמר קרוב אחד. "הבאתי להם פוסטים עם איומי רצח והם פשוט לא התייחסו לזה".