חשד לפשע שנאה: צמיגים נוקבו וכתובת נאצה רוססה בסמוך לרמאללה

הכתובת "על יהודה ושומרון תהיה מלחמה" נמצאה על קיר בכפר מאליכ, ובסרטון ממצלמת האבטחה ניתן לראות שלושה בני אדם מסבים נזק לכמה רכבים. "פעולות שמטרתן הפחדה של אזרחים פלסטינים"

זמן צפייה: 00:15

צמיגי רכבים נוקבו, והכתובת "על יהודה ושומרון תהיה מלחמה" נמצאה היום (שני) על קיר בכפר מאליכ שבאזור רמאללה. בסרטון שצולם במגרש חנייה נראים שלושה בני אדם גורמים נזק לרכבים. המשטרה פתחה בחקירה.

מארגון "יש דין" נמסר כי "לפחות 13 מכוניות ניזוקו, צמיגיהן נוקבו ונזק רב נגרם להן. מדובר על פעולות שמטרתן הפחדה של אזרחים פלסטינים והטלת אימה בקרבת מקום מגוריהם, בגלל שהם פלסטינים וללא שום סיבה אחרת".

לכתבות נוספות בנושא:

חשד לפשע שנאה בירושלים: כתובות נאצה וניקוב צמיגים בפסגת זאב

חשד לפשע שנאה בסמוך לרמאללה: שתילי גפנים ועצי פרי הושחתו

חשד לפשע שנאה בבנימין: אלמונים ניפצו שמשות רכבים • תיעוד

הכתובות שרוססו בכפר מלאכ שבשומרון
הכתובות שרוססו בכפר מלאכ שבשומרון | צילום: מועצת הכפר

לפני למעלה מחודשיים נגרם נזק לשתילי גפנים ולעצי פרי בכפר דיר ג'ריר, הסמוך לרמאללה. בסריקות של כוחות משטרה וצה"ל במקום, אותרו כתובות "תג מחיר", "ד"ש מכפר עציון", "על יהודה ושומרון תהיה מלחמה" וכן ציור של מגן דוד.

ימים ספורים לפני כן הושחתו בגבעת זאב מספר רכבים ורוססו מספר כתובות נאצה, כמו "דם יהודי אינו הפקר" ו"יהודים להתעורר". צמיגיהם של כעשרה רכבים נוקבו ובחלק מהם גם נופצו השמשות. כמו כן, נמצאה כתובת דומה על אחד הקירות הסמוכים לאזור בו הושחתו הרכבים.