ניסיון לינץ' בבת ים: וידאו שמדובר בערבים - ותקפו אותם בסכינים ואגרופים

שני צעירים ממוצע ערבי בילו עם חברותיהן היהודיות, כאשר שלושה צעירים יהודים ניגשו אליהם כדי לבדוק את מוצאם. לאחר כמה דקות הם חזרו לבושים במסכות ודקרו והיכו אותם. 3 נזקקו לטיפול רפואי

זמן צפייה: 01:22

פרסום ראשון: שני צעירים ממוצא ערבי שבילו בבת ים יחד עם ידידותיהם היהודיות באחד הפארקים בעיר הותקפו אמש (שבת) על ידי נערים יהודים, כאשר שלושה מהם פונו לבית החולים וולפסון לקבלת טיפול ואשפוז.

על פי עדויותיהם של המותקפים, שלושה נערים יהודים ניגשו אליהם ושאלו אם מדובר בערבים ולאחר מכן עזבו את המקום. כעבור 10 דקות, חזרו הצעירים כשבידיהם סכינים, נפצים ואפילו נבדק החשד שנשאו עליהם אקדח, והחלו לתקוף את הצעירים הערבים בסכינים ואגרופים. באירוע נפצעה בטעות אחת הצעירות, אך טרם ברור כתוצאה ממה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ראש השב"כ רונן בר נפגש לראשונה עם ראש המודיעין המצרי בקהיר

מפקד צבא בריטניה: "עלינו להיות מוכנים למלחמה מול רוסיה"

בדרך לכנסת: ועדת השרים אישרה את חוק הגבלת כהונת ראש ממשלה

סכין, אילוסטרציה
סכין, אילוסטרציה | צילום: דוברות המשטרה

"אני וחבר שלי על כיסא גלגלים ישבנו, ועברו לידנו שלושה יהודים ושאלו אותנו מה קורה, ואז אמרנו להם שהכל בסדר", סיפר אחד המותקפים לחדשות 13 והוסיף: "אחר כך הם חזרו עם אותם בגדים אך שמו מסכות. היו להם סכינים ועוד כל מיני נשקים, הם ניסו לדקור אותנו כמה שהם יכולים, אותי דקרו בראש".

עם זאת, מטעם משטרת ישראל לא יצאה הודעה רשמית לתקשורת על האירוע, אך אישרו כי התקבלה על כך קריאה, כאשר ככל הנראה הרקע לתקיפה הוא לאומני. הערב נמסר מהמשטרה: "המשטרה פתחה הלילה בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר קטטה בפארק ציבורי בבת ים, במהלכה נפצעו שלושה מעורבים וכן נערה שהיתה עמם, באורח קל. הרקע והנסיבות בבדיקה".

אחמד משהראוי, חבר מועצת עיריית תל אביב-יפו לשעבר שמלווה את הערבים שהותקפו, מסר: "יותר ויותר ערבים בעת האחרונה נרתעים מלבוא לבת ים, כולל לקניון בת ימון שפעם המה בלקוחות ערבים. העירייה והמשטרה צריכים לעשות הכל על מנת לגדוע את הגזענות שהולכת ומתרחבת בעיר לאחר הלינץ' הנורא בשומר החומות".