"ניקח לך את הילדים": חשד – עו"ד שלח עבריין לאיים על עו"ד אחר

המשטרה חושדת כי פרקליט מתחום הפלילים שכר אדם שמקורב לארגוני פשע כדי להפחיד עמית למקצוע מהתחום האזרחי, לאחר שגילה כי האחרון יוצא עם זוגתו לשעבר. "המשטרה לא תשמור עליך" • האזינו

זמן צפייה: 02:05

עבריין מוכר המקורב לארגוני פשיעה נעצר לאחרונה, בחשד שאיים על חיי ד', עורך דין אזרחי, ועל חיי משפחתו. ביום שני, הוגש נגד העבריין כתב אישום, וכעת חושדים במשטרה כי הוא פעל בשליחות עורך דין פלילי, שגילה כי עמיתו יוצא עם זוגתו לשעבר.

בשיחות שקיבל ד', נשמעו כאמור איומים קשים. "את הילדים שלך ניקח, מה אתה חושב אנחנו פה פרייארים?" נשמע אומר לכאורה העבריין. "אתה יכול להגיד למשטרה מה שאתה רוצה, אבל המשטרה לא יכולה לשמור עליך ועל הילדים שלך 24 שעות – הבנת?".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

אזעקה באמצע שחייה לילית: זוהה שיגור מעזה – שנפל בשטח הרצועה

רוכבי האופניים החשמליים מקבלים דוחות – אך האכיפה טרם הוסדרה

עובדת במפעל בדרום מתחה ביקורת על ליברמן – והושעתה מעבודתה

עורך דין (אילוסטרציה)
עורך דין (אילוסטרציה) | צילום: החדשות 13

ד' עצמו סיפר כי לא הבין מה פשר האיומים, והוסיף כי לאחר שנותקה השיחה, ניסה לחזור אל המספר שממנו חייגו אליו, כדי להבין במה מדובר. בהמשך, מיהר להגיש תלונה במשטרה.

"מעולם לא הגעתי למצב שבו אני מקבל איומים כאלה קשים", סיפר ד'. "סיפור כזה עוד לא חוויתי. כעורך דין, כמי שמייצג את שלטון החוק ומערכת המשפט, לא נעים להיות בתוך סיטואציה כזאת". "אם אכן יסתבר שעורך דין עומד מאחורי זה – המצב קשה מאוד וחמור", הוסיף ד'.

עורך הדין הפלילי זומן למסירת עדות פתוחה, והכחיש כי הוא זה שעומד מאחורי האיומים. ד' עדכן את יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי בפרשה, ובלשכה עצמה ינסו להבין אם עורך דין שמייצג עבריינים, חצה בעצמו את הקווים.