אישום: נהג נדקר על ידי נהג אחר בעקבות סכסוך בכביש • תיעוד

מכתב האישום עולה כי גבר בן 30 דקר עם סכין יפנית תושב קריית גת בן 43 ופצע אותו קשה בעקבות ריב שהתפתח ביניהם במהלך הנסיעה • במקרה אחר, רוכב קטנוע בן 17 נאשם שתקף ופצע נהג עם קסדתו

זמן צפייה: 01:41

כתב אישום הוגש אתמול (שני) נגד גבר בן 30 אשר דקר בסוף השבוע האחרון תושב קריית גת בן 43 ופצע אותו קשה על רקע ויכוח שהתפתח בין השניים על השימוש בדרך. החשוד נמלט מהזירה, ולאחר כמה שעות התייצב בתחנת המשטרה והסגיר את עצמו.

מהחקירה עולה כי ביום שבת האחרון בשעות הצהריים, בזמן נסיעה לכיוון שכונת כרמי גת, החשוד סטה עם רכבו וגרם לקורבן, שנסע עם ילדיו, להסיט את רכבו שמאלה וכתוצאה מכך נגרם נזק לצמיג. לאחר מכן נעצרו שני הנהגים במקביל אחד לשני והחל ויכוח ביניהם.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

תוך שלוש שעות: חשד לרצח בשלושה מקרים שונים ברחבי הארץ

הותר לפרסום: אופיר חסדאי הוא הגבר שנורה למוות ברמלה

תיעוד מהקטטה בין שני נהגים סמוך לשכונת קריית גת
תיעוד מהקטטה בין שני נהגים סמוך לשכונת קריית גת | צילום: דוברות המשטרה

בשלב מסוים בן ה-43 התקדם מעט ועצר לפני רכבו של החשוד במטרה להחליף פרטים. החשוד יצא מיד מרכבו כשבידו סכין יפנית וחתך את הנהג בחזה תוך שאיים כי ירצח אותו ליד ילדיו. מיד לאחר מכן חזר החשוד לרכבו ועזב את המקום.

הנהג הפצוע פונה לבית החולים במצב קשה. כעבור מספר שעות, כאמור, בזמן שהמשטרה עורכת חיפושים אחריו, החשוד הגיע לתחנת המשטרה בקריית גת וטען כי פעל כשורה באירוע. הוא נעצר מיד והועבר לחקירה.

בתוך כך, כתב אישום חמור הוגש אמש נגד רוכב קטנוע בן 17, בגין תקיפת ופציעת נהג אחר בכביש. מכתב האישום עולה כי הקטין החליק בזמן נסיעתו ברחוב מסילת ישרים שבתל אביב בתחילת החודש, והאשים נהג אחר בתאונה. לאחר מכן, ניגש אליו והתחיל להכות אותו נמרצות באמצעות הקסדה שהחזיק ביד, גרם לפציעתו - ונמלט מהמקום.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20190730-1432' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד התאונה בין הקטנוע לרכב' kid='1_7qbg3one' duration='29'']

שני המקרים הללו מתווספים לשני אירועים אחרים מהימים האחרונים, בהם ויכוח בחניון של קניון בראשון לציון - שהסתיים בדקירה. לאחר המקרה, כתב אישום הוגש נגד תושב חולון בן 22, בחשד שדקר תושב רמלה במהלך האירוע, לאחר שהאחרון הגיש תלונה במשטרה.

מהחקירה עלה כי בזמן שהמתלונן ניסה להחנות את רכבו בחניון, התפתח ויכוח בינו לבין נהג אחר על רקע טענתו של נהג הרכב האחר כי הוא כמעט ופגע ברכבו. בהמשך, נכנסו המתלונן וחברתו למסעדה בקניון. החשוד נכנס למסעדה והחל לשאול את הסועדים במקום האם בבעלותם רכב שחור, ולאחר שנענה בחיוב על ידי הקורבן, ביקש ממנו החשוד לצאת מהמסעדה ולהתלוות אליו על מנת לשוחח עם חברו, נהג הרכב שאיתו התרחש הוויכוח.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20190730-1430' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד הוויכוח בראשון לציון ' kid='1_r9jw662w' duration='19'']

לאחר שיצאו מהמסעדה, הוביל אותם הצעיר למפגש עם נהג הרכב, ובמהלך דין ודברים בין הצדדים תקף לפתע את המתלונן באגרוף בחלק האחורי של ראשו, שלף חפץ חד ודקר באמצעותו את המתלונן בידו השמאלית. כתוצאה מכך, המתלונן נפצע ונזקק לטיפול רפואי.

ביום ראשון, אופיר חסדאי נורה למוות על ידי ויקטור קטן בחניון קניון עזריאלי ברמלה בשל ויכוח על חניה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים אסף הרופא תוך שהוא מבצע בו פעולות החייאה, אך בהמשך צוות בית החולים נאלץ לקבוע את מותו.