התפתחות בפרשת רצח הזוג כדורי בי-ם: 3 חשודים נעצרו

פרסום ראשון: עשרה חודשים מאז שנמצאו יהודה ותמר כדורי ללא רוח חיים בדירתם בשכונת ארמון הנציב, המשטרה עצרה 3 חשודים במעשה, בהם עבריין בכיר. זאת כחצי שנה לאחר שקרוב משפחתם נעצר ושוחרר

זמן צפייה: 02:44

פרסום ראשון: שלושה חשודים נעצרו היום (שלישי) לחקירה בפרשת רצח בני הזוג כדורי בירושלים - בהם עבריין בכיר, שנעצר במסגרת פרשה נוספת שנחקרת בימ"ר ירושלים. זאת, עשרה חודשים לאחר שנמצאו בני הזוג תמר ויהודה, בשנות ה-70 לחייהם, בדירתם בשכונת ארמון הנציב ללא רוח חיים, כשעל גופם סימני אלימות.

לפני מספר ימים הגיע למשטרה פרט חקירה שאפשר את מעצרם של שלושת החשודים. במשטרה מתקשים לפענח את הפרשה, וממשיכים לבדוק את המניע למעשה הוא כלכלי.

שלושת החשודים מכחישים את המיוחס להם. עו"ד יהודה שושן, פרקליטו של החשוד המרכזי, מסר: "מרשי מכחיש כל קשר לרצח. זהו עוד מעצר שווא שמתבצע בתיק הזה כפי שבוצע כמה פעמים בעבר".

עורכי הדין שי לוי, גיא מימון ושלומי לוי, שייצגו את קרוב משפחתם של בני הזוג שנעצר בעבר ושוחרר, מסרו בתגובה להתפתחויות: "כפי שסברנו מלכתחילה עוול נוראי נגרם לבני המשפחה שנעצרו בחשד למעורבות ברצח המזעזע. אנו מברכים על כל התפתחות בחקירה שתוביל לפענוח הרצח".

עורך הדין שי לוי
עורך הדין שי לוי | צילום: חדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13:

רצח בני הזוג בירושלים: במשטרה מעריכים – בוצע ע"י מחסל מקצועי

רצח בני הזוג בירושלים: הבן דקר למוות כדי לקבל ירושה ולכסות חובות הימורים

הרצח הכפול בירושלים: פעולות חקירה ננקטו נגד בני משפחת הזוג

בני הזוג תמי ויהודהכדורי שנרצחו בירושלים
בני הזוג תמי ויהודהכדורי שנרצחו בירושלים | צילום: החדשות 13

בחודש מאי דווח כי למרות המעצרים והדיווחים על התפתחויות בחקירה, לא הייתה למשטרה קצה חוט בפרשה. אז עלה החשד כי את הרצח ביצע מחסל מקצועי, זאת מכיוון שבדירתם של יהודה ותמר בשכונת ארמון הנציב בירושלים לא נמצאו ראיות פורנזיות שיכולות לקשור בין הזירה לבין הרוצח. כמו כן, הוסר החשד נגד קרוב משפחת הזוג, שנעצר בעבר.

בני הזוג כדורי בחתונת קרובי משפחתם
בני הזוג כדורי בחתונת קרובי משפחתם | צילום: מרדכי אסרף

היעדר ממצאי DNA בדירת הזוג הוביל את החוקרים למסקנה כי האדם שנכנס לזירה ורצח אותם בדם קר ידע מה הוא עושה, וכרגע הם מניחים כי מדובר ברצח שבוצע על רקע סכסוך כספי.

כזכור, בתחילת מארס שוחרר בתנאים מגבילים קרוב המשפחה של הזוג, מכיוון שבמשטרה לא הצליחו לבסס ראיות הקושרות אותו לפרשה. עורך דינו בירך על השחרור ואמר כי "מהרגע הראשון התרענו שאין לו קשר לרצח המזעזע הזה. המעצר היה מיותר".

בתחילת החקירה התמקד החשד המרכזי באחד מבני המשפחה, בעיקר בשל אליבי בעייתי שנמסר לחוקרים ובשל שינויים בגרסה שמסר שאותו בן משפחה מסר למשטרה. אביה של אחת משני החשודים אמר: "הם לא מנוסים בכול תכסיסי המלחמה עם המשטרה ובית המשפט. הם אף פעם לא היו שם". כמו כן, טען כי גורמי החוק מענים אותם במהלך פעולות החקירה. עורך דינם אמר: "אנחנו חושבים שהמשטרה נקלעה למבוי סתום. אני לא מתפלא אם המשטרה תולה את הדברים על עץ גבוה. אני חושב שבהמשך הם יבררו שאין להם יד בדבר".