"נגררה באלימות": בת 42 עוכבה לאחר חציית כביש אסורה • תיעוד

מהמשטרה נמסר כי האישה חצתה כביש סואן שלא במעבר חצייה, סירבה להזדהות ותקפה את השוטרים. עד ראייה סיפר: "תוך דקה הגיעו מלא כוחות משטרה – כאילו תפסו את איסמעיל הנייה"

זמן צפייה: 00:54

אישה בת 42 עוכבה הערב (שלישי) לחקירה בבני ברק לאחר שחצתה כביש סואן שלא במעבר חצייה, ולאחר מכן סירבה להזדהות ואף תקפה את השוטרים. לדברי עד ראייה לאירוע, עלה הרושם כי מדובר באישה לא בריאה בנפשה, שעוכבה באלימות בלתי מידתית.

"זו אישה בסביבות גיל 40 לא בריאה בנפשה, היא הייתה נראית על הרצף", סיפר יעקב עמר. "השוטרת עצרה אותה שחצתה שלא במעבר חציה ואמרה לה 'אני אתן לך אזהרה אפילו לא דוח, רק תביאי לי תעודת זהות'. הבחורה צעקה 'תשחררו אותי תעזבו אותי תתנו לי ללכת הביתה', והשוטרת התעקשה".

עוד בחדשות 13:

מאבטחים תקפו צעיר אוטיסט – ו"פיצו" אותו בכוס קפה

המשטרה עצרה ילד הסובל מאוטיזם – אמו נפצעה בעימות עם הכוחות

שוטרים עצרו ילדה שלא עברה במעבר חציה
שוטרים עצרו ילדה שלא עברה במעבר חציה

"ניסיתי לדבר עם השוטרת אמרתי לה 'את רואה שהיא לא בסדר, בואי ננסה להרגיע את הסיטואציה, תתנו לה דוח ותשחררו', אבל השוטרת גררה אותה באלימות, תפסה אותה והידקה לה את האזיקים על הידיים", המשיך. "הייתה שם אלימות בלי סיבה, דחפו שם אנשים. זו מראה של ההסתה, תוך דקה הגיעו מלא כוחות של משטרה, ג׳יפ של יס״מ, ניידות וכוחות – כאילו תפסו את איסמעיל הנייה. זו הייתה סיטואציה מטורפת".

מהמשטרה נמסר: "לפני זמן קצר, שוטרים שהיו בפעילות אכיפת תנועה בבני ברק והבחינו בהולכת רגל בת 42 , שחוצה כביש סואן שלא במעבר חציה, ביקשו ממנה להזדהות ואולם זו סירבה. השוטרים ביקשו מהולכת הרגל להזדהות אולם היא התנגדה להוראת השוטרים, דחפה ובעטה בשוטרת. החשודה עוכבה לתחנת המשטרה ובהמשך שוחררה. משטרת ישראל תמשיך לשמור על שלום הציבור ותמשיך באכיפת עבירות תנועה שיש בצידן סכנה לחיי משתמשי הדרך".